۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
وقتی همه سر کاریم!

دستاورد خارق العاده 500 ساعت جلسه!/آقاتهرانی: روی "حفظ نظام و اطاعت از ولایت فقیه" با موتلفه و ایثارگران به توافق رسیده‌ایم!/مگر جبهه پایداری با دشمنان نظام مذاکره می‌کرد؟!

آقاتهرانی به برگزاری 500 ساعت جلسه میان مؤتلفه، ایثارگران و پایداری اشاره کرده و گفته است: بنده از روز اول که در این جلسات مشترک شرکت کردم، تصور نمی‌کردم که ما بتوانیم با هم به این میزان به وحدت برسیم!
کد خبر : ۲۵۵۳۶۵
گروه سیاسی صراط - دبیرکل جبهه پایداری درباره جلسات مشترک این جریان با مؤتلفه و ایثارگران گفته است: "روی مواردی مثل حفظ نظام و ارزش‌های انقلاب و اطاعت از ولایت فقیه به توافق رسیده‌ایم و به تدریج همدلی خوبی ایجاد شده است که کار بهتر سامان پیدا کند."

به گزارش گروه سیاسی صراط، مرتضی آقاتهرانی در بخشی از گفتگوی خود به برگزاری 500 ساعت جلسه میان مؤتلفه، ایثارگران و پایداری اشاره کرده و گفته است: "بنده از روز اول که در این جلسات مشترک شرکت کردم، تصور نمی‌کردم که ما بتوانیم با هم به این میزان به وحدت برسیم. در این جلسات این موضوع تأکید شد که بر اصول با همدیگر به توافق برسیم و فروع یا مصادیقی که سلیقه‌ای است و در مورد آن اختلاف داریم، را بعداً مطرح کنیم."

دبیرکل جبهه پایداری توضیح نداده است که منظور او از اینکه "تصور نمی کرده به این میزان وحدت برسند" دقیقا چیست و تا کنون روی چه اصولی توافق شده که برای او غیرمنتظره بوده است.

آقاتهرانی: روی

توضیحات آقاتهرانی درباره نتیجه 500 ساعت جلسه مشترک پایداری با دو گروه اصولگرا شگفت‌انگیز است. معلوم نیست آیا او رسیدن به توافق روی "حفظ نظام و ارزش‌های انقلاب و اطاعت از ولایت فقیه" را چگونه دستاوردی می داند؟

سوال این است که مگر قرار بود روی این اصول ساده و اولیه هم به توافق نرسند؟ مگر جبهه پایداری با دشمنان نظام مذاکره کرده که روی "حفظ نظام و ارزش‌های انقلاب و اطاعت از ولایت فقیه" هم توافقی نداشته باشند؟!

اساس مگر گروهی که "حفظ نظام و ارزش‌های انقلاب و اطاعت از ولایت فقیه" را قبول نداشته باشد، در دایره نظام قرار می گیرد که جبهه پایداری 500 ساعت جلسه را صرف رسیدن به توافق روی این اصول کرده است؟!

اگر منظور پایداری از توافق با گروه های اصولگرا بحث روی چنین موارد بدیهی و آشکاری است، بی تردید آنها با گروه های اصلاح طلب نیز –به جز نقاب دارانی که خود را متعهد به نظام نشان می دهند- به راحتی به توافق خواهند رسید!

واقعیت این است که جبهه پایداری از زمان تشکیل تا کنون، با اقدامات خود، زمینه های عدم وحدت اصولگرایان در انتخابات های مختلف را فراهم کرده و به نظر می رسد آنها برای دور کردن خود از این اتهامات چنین موضوعاتی را مطرح کرده و جلودار شده اند.

رفتار اعضای رسمی و منتسب به این جریان نشان داده که آنها در مقاطع حساس کشور با پیش کشیدن تعریف خاص خود از اصولگرایی، چنین وانمود کرده اند که اصولگرایی ناب، تنها متعلق به همین جریان است و سایر اصولگرایان، در این محدوده قرار نمی گیرند! آیا اظهارات اخیر دبیرکل جبهه پایداری که توافق روی "حفظ نظام و ارزش‌های انقلاب و اطاعت از ولایت فقیه" را دستاورد دانسته، با همین نگاه بیان نشده است؟
نظرات بینندگان
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
۶۳
۳۸
در یک انتخابات بدون استصوابی (مؤتلفه، ایثارگران و پایداری ) روی هم رفته کمتر از 1 درصد رای دارند ولی ادعا و قیمومیت مابانه شان 99 درصده.
انگار باورشون شده مملکت با ملت ارث پدریشونه.
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
جاااان:
مثل این که یادتون رفته توی انتخابات قبل، جبهه متحد اصولگرایان متشکل از مجموع اصولگرایان، 13 کاندیدشون رأی آورد، اما پایداری به تنهایی 15 کاندیداش؟؟ تازه همه 30 نفر اعلام شده از لیست جبهه پایداری هم به دور دوم راه یافته بودند.
دوم این که صراط جون، لااقل خدا رو در نظر بگیر.
اگر بر اطاعت از ولی فقیه توافق شده به خاطر اینه که خیلیا - مثل همونی که شما باهاش عقد اخوت بستی یعنی آقای .... خوب بلدند دم از مقام معظم رهبری بزنند، اما در عمل به فکر مصالح نظام!!!!! ( بخوانید خودشون ) خودشون هستند !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت و سلام به سلام
یک رزمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
۴۷
۲۳
فرزندان شخصی که مبارزه با شاه را حرام میدانست وپس از رحلت امام شده سوپر انقلابی؟! جایگاهی نزد ملت ایران ووفادار به خمینی بزرگ ندارند. 8سال حاکمیت تفکر این قشر باطل وضد خمینی برایران وانقلاب 80سال کشور را به عقب راند
سرباز روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
۴۱
۲۵
حمایت علامه ............ از هر شخصی وگروهی یعنی شکست ان. ماهیت این مرد ............. جز ایجاد تفرقه واختلاف وتشتت ماموریت دیگری ندارد برای همگان روشن شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ما هم انتقاد داریم نسبت به بعضی
ولی اینطور نظر دادن شما نشان میده که سرباز شیطانی نه سرباز روح الله
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
۲۸
۱۰
الآن شما که جبهه پایداری را به وحدت شکنی متهم می کنید، دارید به خاطر وحدت این طور تیتر می زنید و خبرسازی می کنید؟؟؟؟؟؟
داداش من ما یادمون نرفته صراط همونیه که روش نمیشه جلوی رهبری صریحا موضع بگیره وگرنه خیلی فاصله داره با منویات رهبری.
نمونه ش همین خبر
نمونه دیگرش وقتی احمدی نژاد به مجلس رفت و مجلس بدون تنش کار را پایان داد و اتفاقا رهبری هم اظهار رضایت خودشون رو ابراز کردند، صراط با تیتیری که مسخره کننده مجلس و رئیس جمهوری بود تیتر زد: گزارش احمدی نژاد از علوفه و گاو گوسفند ... به مجلس
مستانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
۶
۷
و من الله التوفیق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
۱۶
۱۸
متاسفم که از وحدت پایداری با بقیه اصول گرایان واقعی ناراحتید و این جوری با خبرسازی جهت دار به وحدت ضربه می زنید.