۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴

روحانی به شرق استان تهران سفر می‌کند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از سفر رئیس‌جمهور به شرق استان تهران و حضور رایزنان اقتصادی، کنسولگران و سفیران 69 کشور جهان در ایران خبر داد.
کد خبر : ۲۵۵۶۱۴

صراط: نعمت‌الله ترکی در جریان سفر به شهرستان فیروزکوه در شرق استان تهران، ضمن گرامیداشت روز کارمند، هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: مدیران، قانون‌محوری را سرلوحه کار خود قرار دهند تا آنچه اکنون به‌عنوان امانت در دست ما مسئولان قرار دارد، به نحو مطلوب مدیریت و هدایت شود و سرانجام مورد رضایت مردم و پروردگار متعال قرار گیرد.

وی به تدوین رویکردهای جدید مدیریت و برنامه‌ریزی در استان تهران در راستای توسعه استان و شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: اکنون در آستانه تدوین برنامه ششم توسعه کشور قرار داریم و برنامه‌ها از پایین به سمت بالا در حال تدوین است؛ بنابراین مسائل و مشکلات باید احصا و در تدوین برنامه‌های ششم توسعه کشور لحاظ شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی، مسائل و شاخص‌ها را در چارچوب قوانین با دقت نظر به فرمانداری شهرستان فیروزکوه ارسال کنند و تا پایان سال 94 تدوین برنامه‌ها به اتمام برسد.

ترکی به خدمات شایسته و ارزنده دولت تدبیر و امید با وجود چالش‌ها و مسائل داخلی و خارجی، کاهش بودجه‌ها و کاهش قیمت نفت اشاره کرد و گفت: در استان تهران، یک‌‌هزار و 129 پروژه اثرگذار و مدنظر مردم در مدت دو سال اجرا شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران بیان کرد: بیش از 80 درصد مشکلات مردم در بخش بهداشت و درمان در استان تهران رفع شده است.

ترکی از سفر رئیس‌جمهور به شرق استان تهران خبر داد و به حضور رایزنان اقتصادی، کنسولگران و سفیران 69 کشور جهان در ایران برای فعالیت در راستای اهداف توسعه‌ای اشاره کرد.

وی گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران هر چه در توان دارد، برای توسعه و پیشرفت شهرستان فیروزکوه به کار می‌گیرد و حمایت لازم را در این زمینه انجام می‌دهد.

منبع: فارس