۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰

روایت پدر از زندگی دو برادر ارتشی‌وداعشی!

محمد الحارثی، پدر عربستانی که روز جمعه گذشته دو فرزندش را در دو مکان کاملا متفاوت از دست داده، گوشه‌هایی از زندگی فرزندانش را باز کرد.
کد خبر : ۲۵۵۶۲۰
صراط: این مرد عربستانی از بخش هایی از زندگی دو پسرش پرده برداشت؛ یکی از این دو برادر بر اثر اسقاط بالگرد ارتش عربستان در یمن؛ و دیگری به عنوان یک عضو داعش در عملیات انتحاری در عراق کشته شد.

روزنامه القدس العربی به نقل از محمد الحارثی نوشت که فرزند اولش ناصر الحارثی سروان ارتش عربستان بوده و بر اثر اصابت راکت حوثی ها به یک بالگرد عربستانی در منطقه مرزی جازان در جنوب این کشور کشته شده و فرزند دومش زاهر الحارثی از اعضای گروهک تروریستی داعش بود که طی یک عملیات انتحاری در عراق کشته شد.

محمد الحارثی در گفتگو با شبکه تلویزیونی الاخباریه عربستان گفت: پسر خلبانم سروان ناصر، همواره رضایت مرا جلب و از من می خواست برایش دعا کنم.

الحارثی افزود: من همواره به وی در زمینه وفاداری و اخلاص برای دین و کشور سفارش می کردم و امیدوارم خداوند، وی را به عنوان شهید از من بپذیرد و به بهشت برین داخل گرداند(!)

این شهروند عربستانی که مأموریت فرزند معدومش در تجاوز به سرزمین اسلامی یمن و کشتن بی گناهان را فرافکنی می کرد، با "افتخار" به کشته شدن وی در میدان "دفاع" از مرزهای کشورش، درباره پسر دومش زاهر که عضو گروهک داعش بوده اظهار داشت: زمان خروج زاهر از عربستان، ما از مقصد وی اطلاعی نداشتیم و هیچ گونه تماس و ارتباطی میان ما با وی از زمان خروجش از عربستان به مناطق درگیری ها وجود نداشت.

وی افزود: پسرم با نافرمانی اش، من و مادرش را خشمگین کرد. وی یک فرد عادی بود، اما عده ای وی را فریب دادند. هیچ یک از ما راضی به این کار او نبودیم، اما تقدیر خداوند چنین بود(!)

وی در ادامه گفت: هر دو آنها، چه خلبان "شهید" و چه بمب‌گذار انتحاری فرزندان من بودند، اما عده ای با افکار خود توانستند زاهر را از من بربایند.

گفتنی است، بنا بر اعلام داعش، به این انتحاری عربستانی پیشنهاد شده بود که با توجه به سوابق خود در پرستاری و مدیریت پزشکی، ریاست یک بیمارستان در شهر موصل را بپذیرد، اما وی شهادت(!) را ترجیح داد و خواست که نامش در فهرست انتحاری ها ثبت شود.

این انتحاری داعشی که اهل استان بیشه عربستان بود، دیپلم پرستاری داشت و یک سال هم به عنوان مسئول پرونده های پزشکی در بیمارستانی در شهر تبوک عربستان مشغول کار بود.
منبع: العالم