۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۲

ماجرای سوشا مکانی و عکس جنجالی‌اش

حاشیه و اخبار جنجالی سوشا مکانی را رها نمی کند، همانطور که این گلر پرحاشیه هم با کارها وحرف هایش آنها را به سمت خود دعوت می کند.
کد خبر : ۲۵۵۶۲۷
صراط: سوشا مکانی، در واکنش به اتفاقات رخ داده در اهواز و ممانعت هواداران پرسپولیس از حمله عده ای در فرودگاه به این دروازه بان گفت: آنچه در اهواز برای من روی داد، به خاطر سوء تفاهمی بود که برای بعضی هموطنان عرب زبان پیش آمد وگرنه من هیچ گاه با هواداران فولاد و درکل، خوزستانی ها مشکلی نداشتم. بعضی ها می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و از یک عکس داستان درست کنند.

دروازه بان پرسپولیس ادامه داد: زمانی که درتیم فولاد بودم تمام توان خودم را برای این تیم به کار گرفتم و بین من و هواداران فولاد همیشه احترام متقابلی وجود داشته است اما متاسفانه اخیرا موضوعی که خودم در آن نقشی نداشتم باعث سوء تفاهم نزد عرب زبان های عزیز کشورمان شد.

اما داستان را به روایت خود مکانی بخوانید؛ ماجرا از این قرار بود که چندی پیش در یک رستوران با خواننده ای عکسی گرفتم. در آن مقطع اصلا نمی دانستم او چه ترانه ای خوانده است. بعدها که یک سری حساسیت ها به وجود آمد متوجه شدم وی ترانه ای علیه سعودی ها اجرا کرده که گویا بعضی عرب زبان های کشورمان از بعضی مطالب آن خرسند نبودند. این در حالی است که من واقعا از موضوع اطلاع نداشتم. به عنوان بازیکن به ویژه درتیمی مثل پرسپولیس مورد توجه و محبت خاص مردم قرار می گیریم وهمیشه هرجا که باشیم با درخواست هایی برای گرفتن عکس های یادگاری و سلفی روبرو می شویم. در اکثر اوقات هم طرف مقابل را یا اصلا نمی شناسیم یا از بسیاری مسایل وی اطلاع نداریم. گرفتن عکس به معنای تایید نظرات، حرف ها و رفتار دیگران نیست. اگر بخواهیم خیلی وسواس به خرج بدهیم و مرتب برای گرفتن عکس یادگاری سخت گیری کنیم، هزار و یک جور حرف و حدیث دیگر مطرح می شود. خواهش من از مردم چه در این موضوع و چه در موارد دیگری که برای فوتبالیست ها یا هنرمندان پیش می آید این است که چنین تصاویری را به حساب حمایت یا تایید ما از افراد نگذارند.

مکانی درباره این که آیا این موضع را می دانست که قرار بود در اهواز مورد حمله قرار بگیرد، اذعان داشت: طبعا من که خودم در جریان چنین موضوعی نبودم و تاکید می کنم آنچه دیگران انجام دادند ارتباطی به من ندارد. آنچه مسلم است این که همه ما با هر زبان و قومیت، ایرانی هستیم و به هنگام شنیدن شعارهایی که در ورزشگاه سر داده شد، چون می دانستم سوء تفاهم پیش آمده وهیچ چیز به دل نگرفتم.


منبع: تابناک