۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۰

سالگادو: ایران در جام‌جهانی درخشید

وی افزود: اولین بار که به ایران آمدم حس مهربانی و هیجان فوتبال را دیدم و از اینکه من را با وجود اینکه فوتبال را کنار گذاشته بودم به خوبی می‌شناختند و این برایم خیلی جالب بود.
کد خبر : ۲۵۵۶۳۵
صراط: بازیکن پیشین تیم فوتبال رئال مادرید با تاکید بر اینکه از فوتبال ایران شناخت دارد و برخی بازیکنان ایرانی را نیز می شناسد گفت: تیم ملی ایران در جام جهانی درخشید.

میشل سالگادو که برای برگزاری دیدار با ستارگان فوتبال ایران به تهران سفر کرده است بامداد امروز جمعه با حضور در برنامه نود ضمن بیان این مطلب افزود: از فوتبال ایران شناخت دارم و می‌دانم که مربی بزرگی در رئال داشتیم که حالا مربی تیم ملی ایران است.

این بازیکن پیشین تیم رئال مادرید در مورد شناختش از فوتبال ایران گفت: از فوتبال ایران ستاره‌های دیگری مثل دایی را می‌شناسم و حتی در سفر گذشته‌ام با آو شام هم خورده‌ام.

سالگادو درباره عملکرد تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: ایران در جام جهانی درخشید و عملکردش فوق العاده بود و شکست مقابل آرژانتین حسرت آمیز بود.

وی افزود: اولین بار که به ایران آمدم حس مهربانی و هیجان فوتبال را دیدم و از اینکه من را با وجود اینکه فوتبال را کنار گذاشته بودم به خوبی می‌شناختند و این برایم خیلی جالب بود.

سالگادو در پاسخ به اینکه هدفشان از سفر به ایران چیست گفت: اولین سفری که به ایران آمدم حس مهربانی و هیجان فوتبال خیلی من را تحت تاثیر قرار داد. وقتی اینجا دیدم فوتبال را کنار گذاشتم و این همه توجه به من می شود و من را می شناسند آن موقع به این فکر برد که کاری کنم که آن حس خوب در وجودم باز به وجود بیاید و در ذهن داشتم در کشوری مثل ایران  کاری درباره فوتبال انجام بدهم.

وی افزود: وقتی با همه مشقاتی که در فوتبال شما هست و هیچ ستاره ای به اینجا سفر نکرده یکهو با هم دسته جمعی حضور این ستارگان انجام می شود جالب است. وقتی دیدم می توانم بهانه ای داشته باشم برای این بازی که خیرخواهانه است و آن هم پرداختن به بیماری سختی به نام ام اس ، ترغیب شدم این کار را انجام دهم.

سالگادو در پاسخ به این سوال که آیا بازی را جدی گرفته اید گفت: در هر صورت از این بازی می خواهیم لذت ببریم ولی شاید استرس داشته باشیم چون می خواهیم ۱۰۰ هزار تماشاگر در بازی ببینیم و این ورزشگاه همیشه به ۱۰۰ هزار نفری معروف بوده است.

سالگادو درباره آغاز دوران فوتبالش گفت: فوتبالم را با سلتاویگو شروع کردم و اولین بازی در لالیگا مقابل همین رئال مادرید و فرناندو هیرو بازی کردم که بعدها هم بازی ام شد. رئال مادرید هزینه کرد و من را آورد و بیشتر دوران بازیگری ام در این تیم بودم.

وی درباره اینکه او و کارلوس دفاع راست و چپ تیمی بودند که در پنج سال سه بار قهرمان اروپا شد گفت: ما دوستان خوبی بودیم چون من وقتی به رئال آمدم کارلوس دو سال در رئال بود. دوستان خوبی برای هم شدیم و استیل بازی مان هم شبیه بود چون هر دو می خواستیم مدام به جلو برویم و مربی عصبانید می شد و می گفت کجا؟! چرا این قدر جلو می روید؟

منبع: مهر
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز