۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵

مقصد ملی‌پوش ایران دسته دوم آلمان است

در حالی که طی روزهای گذشته شایعات زیادی درباره حضور احسان حاج صفی در بوندسلیگا به گوش می رسید گفته می شود مقصد این بازیکن تیم دوم شهر فرانکفورت در دسته دوم آلمان است.
کد خبر : ۲۵۵۶۷۷
صراط: در حالی که طی روزهای گذشته شایعات زیادی درباره حضور احسان حاج صفی در بوندسلیگا به گوش می رسید گفته می شود مقصد این بازیکن تیم دوم شهر فرانکفورت در دسته دوم آلمان است.

پیش از این با توجه به پیشنهاد بوخوم آلمان، گفته میشد این بازیکن در فصل جدید لیگ آلمان پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد اما کریستین هوخ استاتر، مدیر ورزشی بوخوم، در آخرین مصاحبه اش، پیوستن حاج صفی به این باشگاه را رد کرد و اخباری که در مورد حضور ملی پوش ایرانی در این باشگاه منتشر شده را بی اساس خواند.

اکنون مشخص شده که مقصد نهایی پیستون چپ سپاهان به احتمال زیاد تیم اف اس وی فرانکفورت خواهد بود و حاج صفی به زودی بعد از پشت سر گذاشتن تست پزشکی پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد.
حاج صفی که در فصل گذشته نیز از لیگ انگلیس پیشنهاد داشت در این فصل با جدایی از جمع سپاهانی ها در آلمان حضور خواهد یافت تا دومین بازیکن این تیم بعد از نویدکیا باشد که تجربه حضور در فوتبال آلمان را پشت سر خواهد گذاشت.
اف اس وی فرانکفورت فصل گذشته در بوندس لیگای 2 در رتبه سیزدهم قرار گرفت و در چهار هفته ابتدایی فصل جدید هم تنها یک پیروزی به دست آورد؛ به همین دلیل، به نظر نمی رسد مقصد چندان هیجان انگیزی برای یکی از ستاره های ثابت تیم کارلوس کی روش باشد؛ مگر اینکه حاج صفی با درخشش در این تیم، بتواند راه خود را به سوی باشگاه های بزرگتر باز کند.
منبع: ورزش سه