۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶

مجیدی یک ربع برای ستارگان بازی می‌کند

فرهاد مجیدی به مسئولان تیم ستارگان اعلام کرده که به علت سفری که در پیش دارد در 10-15 دقیقه اول بازی می‌تواند برای تیم ستارگان به میدان برود.
کد خبر : ۲۵۵۶۸۳
صراط: کاپیتان پیشین تیم استقلال به اردوی ستارگان فوتبال ایران اضافه شد اما برای بازی کردن مقابل ستارگان جهان شرط گذاشت.

در حالی که احمدرضا عابدزاده برای استراحت به کافی‌شاپ هتل المپیک آمده بود، تعداد زیادی هوادار با او مشغول گرفتن عکس یادگاری بودند اما زمانی که عکاسان خبری از عابدزاده درخواست داشتند مقابل دوربین آنها ژست بگیرد، عابدزاده اعلام کرد که قضیه هواداران با خبرنگاران فرق می‌کند و حاضر نیست جلوی دوربین خبرنگاران قرار بگیرد.

* فرهاد مجیدی مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال به محض ورود به هتل المپیک با استقبال مسئولان ستارگان و البته هواداران قرار گرفت. مجیدی که بسیار عجله داشت در مواجهه با هواداران گفت که دیر رسیده و ابتدا باید به جلسه فنی تیم برود و بعد از آن با همه عکس می‌گیرد. حضور مجیدی باعث شد تا خیلی‌ها به سمت کاپیتان پیشین استقلال بروند. همچنین پس از ورود علی کریمی به لابی هتل هم چنین شرایطی پیش آمد و همه حضار به سمت کاپیتان پیشین  تیم ملی رفتند.

* جلسه فنی تیم ستارگان ایران پیش از دیدار امروز با ستارگان جهان از ساعت 16 در هتل المپیک برگزار شد که در این جلسه بازیکنان دقایقی به صحبت‌های علی پروین و عباس رضوی مربیان تیم ستارگان جهان گوش دادند.

* امیر عابدزاده پسر احمدرضا عابدزاده که در هتل المپیک حضور داشت به کافی‌شاپ هتل آمد تا با پدرش دیداری داشته باشد. برخورد آنها بسیار جالب توجه بود به طوری که برای لحظاتی یکدیگر را در آغوش گرفتند.

* فرهاد مجیدی به مسئولان تیم ستارگان اعلام کرده که به علت سفری که در پیش دارد در 10-15 دقیقه اول بازی می‌تواند برای تیم ستارگان به میدان برود.

* با وجود سختگیری مسئولان هتل المپیک برای ورود مردم و هواداران به این هتل اما حدود 200 هوادار در لابی هتل المپیک حضور دارند و مشغول گرفتن عکس یادگاری با ستاره‌های فوتبال ایران هستند.
منبع: تسنیم