۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
ادعایی که برعکس شد!

جهانگیری در سال 87: اصولگرایان به رضا پهلوی و بوش پول داده‌اند!/ دستیار معاون بوش در سال 94: سبزها به وزارت خارجه آمریکا نامه 8 صفحه‌ای نوشته بودند!

از ماجرای نامه فتنه‌گران به کاخ سفید مانند لکه‌های ننگ دیگری همچون فتنه‌گری، تحصن مجلس ششم، اعتراض خیابانی علیه نظام و ... نمی‌توان بدون عذرخواهی گریخت.
کد خبر : ۲۵۵۷۵۷
صراط: شهربانو امانی، فعال اصلاح‌طلب و از نمایندگان مستعفی مجلس ششم اخیراً در بخشی از یک یادداشت که در روزنامه آرمان‌امروز منتشر کرد، به نامه فتنه‌گران سال 88 به مقامات آمریکایی نیز اشاره‌ی مختصری داشت.

او در این بخش از یادداشت خود اظهار می‌کند:

«پیروزی اهداف بلند اصلاح‌طلبی به نوعی موجب به محاق رفتن و به حاشیه رفتن حاشیه‌سازان و سخن‌پراکنان و اتهام‌زنندگان می‌شود. می‌بینیم که نامه‌ای که نه امضای مشخص و نه عنوان مشخصی دارد و چه بسا خودشان نوشته‌اند را عَلَم می‌کنند و انگشت اتهام را به سوی اصلاح‌طلبان می‌گیرند. این بخش تعهد اخلاقی، شفافیت و امانتداری اخلاقی خود را فراموش کرده و چند صباحی به شایعه‌سازی، فرافکنی و تبلیغات وسیع در جهت بی‌اخلاقی و بداخلاقی سیاسی رو آورده است»

قابل ذکر است که چند سال قبل (سال 87) و در جریان یک مناظره بین الیاس نادران و اسحاق جهانگیری نیز هنگامیکه نادران از جهانگیری پرسید: چرا جرج بوش، رضا پهلوی و سردبیر نشریه راه توده که دوست ملت ایران نیستند از اصلاح‌طلبان حمایت می‌کنند؟! جهانگیری پاسخ داده بود: اصولگرایان به رضا پهلوی، بوش و سردبیر راه توده پول داده‌اند که آنها از اصلا‌ح طلبان حمایت کنند!

او همچنین در پاسخ دوباره به نادران که پرسید: واقعا می‌گویید؟ گفته بود: من به این موضوع باور دارم.

نادران سپس از جهانگیری درخواست سند این پول‌های اعطایی را کرده بود که البته جهانگیری هم سندی در چنته نداشته و سکوت کرده بود.

ماجرای نامه فتنه‌گران به مقامات کاخ سفید نیز که اخیراً توسط خود مقامات و چهره‌های آمریکایی مورد اشاره دوباره قرار گرفته است، براهین بسیاری دارد که سوگمندانه صحّت آنرا آشکار می‌کند و لذا با فرافکنی نمی‌توان از ماهیت این رخداد زشت گریخت. همانطور که از لکه‌های ننگ دیگری همچون فتنه‌گری، تحصن مجلس ششم، اعتراض خیابانی علیه نظام و ... نمی‌توان بدون اِنابه و عذرخواهی گریخت.
منبع: فارس