۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
نتایج و حواشی هفته هفتم لیگ فوتسال

درگیری و جنجال دوباره در لیگ فوتسال

هفته هفتم لیگ برتر فوتسال درحالی برگزار شد که تیم تاسیسات دریایی توانست با پیروزی مقابل دبیری به صدرنشینی خود در لیگ تداوم بخشد.
کد خبر : ۲۵۵۷۷۳
صراط: هفته هفتم لیگ برتر فوتسال عصر روز گذشته با برگزاری 7 دیدار آغاز شد که در پایان شاگردان وحید شمسایی توانستند همچنان صدرنشینی خود را حفظ کنند.

در این هفته باز هم شاهد دیدارهای دیدنی و جذابی بودیم که حسرت عدم پخش تلویزیونی آن، بر دل اهالی فوتسال ماند چرا که دیدارهای این هفته جدا از پر گل بودن و 54 بار توپ از خط دروازه‌ها گذاشت در کنار این موضوع نتایجی عجیب هم رقم خورد که با هم مرور می‌کنیم.

شاگردان شمسایی از مدعیان فاصله گرفتند؛ تاسیسات 7-دبیری یک

تیم فوتسال تاسیسات دریایی پس از پیروزی سخت در مشهد، توانست در تهران دبیری را 7 گله کند و به تنهایی و با فاصله 6 امتیازی در صدر جدول بماند. دیداری که قهرمانان دو فصل اخیر روبه روی هم بودند اما شمسایی به تیم سابق خود رحم نکرد و شکستی سنگین برای تیم دبیری ثبت کرد. در این دیدار برای تاسیسات وحید شمسایی (2)، سعید احمدعباسی، علی اصغر حسن زاده، حمید احمدی، محمدرضا سنگ سفیدی و محسن منتظمی برای تاسیسات گل‌زنی کردند و تک گل دبیری را افشین سپه به ثمر رساند. از حواشی این دیدار حضور افشین دبیری در سالن مسابقه بود که به علت محرومیت حق حضور در سالن های برگزاری فوتسال را ندارد و تا زمان خروج وی از سالن، ناظر اجازه ادامه بازی را نداد.

درگیری و گلباران در قرچک؛ شهید منصوری 6 - گیتی‌پسند 6

در دیدار حساس منصوری قرچک و گیتی پسند، هر دو تیم در لحظاتی خود را برنده دیدار گمان کردند اما در نهایت این دیدار با تساوی 6 بر 6 به پایان رسید.

ابتدا منصوری توانست نیمه اول را با 3 گل به پایان برساند اما در نیمه دوم محمود خوراکچی تیمش را هجومی کرد و 6 گل متوالی به ثمر رساند. اما این پایان کار نبود و 3 گل منصوری در دقایق پایانی نتیجه پر گل 6-6 را ثبت کرد.

پس از سوت پایان بازی، درگیری بین دو تیم به وجود آمد که لیدرهای منصوری نیز در این درگیری دیده می‌شدند. این برای چندمین بار است که در قرچک شرایط نامناسبی در سالن به وجود می‌آید. سرپرست گیتی پسند از این دیدار اخراج شد.

در این دیدار برای تیم منصوری محمد طاهری (3)، مجید لطیفی، سیدعلی کیایی و مسعود محمدی برای منصوری و برای گیتی پسند هم مهدی جاوید (3)، سعید تقی زاده، سعید افشار و مهران عالیقدر گلزنی کردند.

از نکات جالب این تیم گلزنی دروازبان تیم منصوری بود که نتیجه را مساوی کرد. ضمن اینکه با هت تریک جاوید وی در صدر جدول گلزنان باقی ماند.

سوغات 3 امتیازی فرش‌آرا به شیرینی گز؛ کاشی نیلو 2 - فرش‌آرا 4

فرش‌آرا پس از 5 هفته متوالی که بازنده بود با حمایت مدیران خود همراه شد و همین مسئله منجر به ایجاد انگیزه و روحیه در این تیم شد. تا جایی که این تیم توانست فشار عجیب تیم کاشی نیلو را به ویژه در نیمه دوم تحمل کند و به پیروزی برسد. در این دیدار فرش‌آرا ابتدا با دو گل نیمه اول را به اتمام رساند اما در نیمه دوم کاشی نیلو این دو گل را جبران کرد و شرایط برای پبروزی این تیم مهیا تر بود اما انگیزه عجیب تیم مشهدی منجر به دو گل متوالی شد که در نهایت این تیم را از قعر جدول جدا کرد و کاشی نیلو را به قعر فرستاد.

از حواشی این دیدار می‌توان به حضور مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه فرش‌آرا در سالن و همچنین درگیری دروازبان کاشی نیلو با کادر فنی این تیم در پایان بازی اشاره کرد. ضمن اینکه داد و فریاد های صادقی سرمربی کاشی نیلو در بین دو نیمه به وضوح از رختکن شنیده می‌شد.

در این دیدار برای کاشی نیلو ابراهیم حسینی و محسن مومنی و برای فرش‌آرا جید خزایی (2) هادی احمدی و مسعود سعادتی به ثمر رساندند.

تساوی پر گل به سود رقبا؛ میثاق 4 - حفاری 4

دو تیم میثاق تهران و حفاری اهواز در دیدار نزدیک و نفسگیر به تساوی 4-4 رضایت دادند. دیداری که برای هر دو تیم می‌توانست سکوی پرتاب باشد اما تساوی آنها به سود رقبایشان تمام شد.

در این دیدار نیمه اول را میثاق 3-2 به سود خود تمام کرد اما نیمه دوم حفاری به بازی برگشت و نتیجه را به تساوی کشاند. ضمن اینکه خطاهای پر شمار تیم حفاری در نیمه اول آنها را خیلی زود به خطای پنجم رساند.

در این دیدار برای میثاق محسن فرهمند (2)، مجید حاجی بنده و گل بخودی و برای حفاری هم محمد صفری (2) فرهاد توکلی و علیرضا رفیعی گلزنی کردند.

عجیب و غریب؛ اما شدنی؛ یاسین پیشرو 2 - مقاومت البرز 8

در دیداری عجیب که همه شنوندگان آن را دچار بهت کرد پیروزی 8-2 مقاومت البرز در شهر قم بود. یاسین پیشرو که چندین هفته طلایی را پشت سر گذاشته بود و روی ابرها سیر می‌کرد در سد تیم مقاومت شکست و نتیجه ای متفاوت و غیر قابل باور را به ثبت رساند. سربازان کرجی توانستند. 4 گل نیمه اول بهت را در سالن شهر قم به وجود آورد و در نیمه دوم 4 گل دوباره تیم کرج در مقابل دو گل تیم یاسین پیشرو نتیجه 8-2 ر ا رقم زد.

در این دیدار تاکتیک 5 نفره تیم قم منجر به خوردن گل‌های بیشتر این تیم شد که سرمربی یاسین پیشرو به اشتباه خود اعتراف کرد.

برای تیم قمی علیرضا وفایی و ناصر اطمینان و برای مقاومت البرز هم نادر حنیفی (2)، رحمان سارانی (2)، حمید کاهبنده، سید ابوالفضل حسینی، رحیم سعیدی نیا و مهرداد قنبرزاده گلزنی کردند.

پیروزی ساده مس؛ مس سونگون 4 - آذرخش یک

مس سونگون در دیداری ساده و راحت توانست تیم آذرخش بندرعباس را شکست دهد. در این دیدار تیم افضل با مشکل روبرو نشد و تیم دفاعی آذرخش پس از گل اولی که خورد از لاک دفاعی خارج شد و در ادامه مسی ها گلزنی کردند. در این دیدار برای مس حسین طیبی (2)، مسلم رستمی ها، بهزاد میری زاده و بابک نصیری و تک گل آذرخش را بهزاد میری زاده به ثمر رساندند.

فردوسی جبران کرد؛ فردوسی 4 - شهروند ساری یک

تیم فردوسی مشهد که هفته گذشته برابر آذرخش ته جدولی شکست تلخی را داشت توانست در خانه به پیروزی برسد و تا حدودی آن شکست را جبران کند. تیم شهروند اگر چه در ابتدای بازی توانسته بود مقاومت خوبی داشته باشد اما در نهایت با نتیجه 4 بر یک شکست خورد. در این بازی برای فردوسی ابراهیم حاجتی (2)، ناصر عجم و جواد غدیری و تک گل شهروند را ایمان احمدی به ثمر رساندند.

اصفهانی‌ها خشن‌ترین و بندرعباسی‌ها خوش‌اخلاق‌ترین تیم

در پایان هفته هفتم لیگ برتر تیم فوتسال کاشی نیلو با دریافت 11 کارت زرد و 3 کارت قرمز عنوان خشن‌ترین تیم لیگ را از آن خود کند و پس از آن منصوری با 11 کارت زرد و یک کارت قرمز در جایگاه بعدی قرار گرفت. تیم‌های میثاق و فردوسی هم هر کدام با 11 کارت زرد در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. آذرخش بندرعباس تنها با دریافت 3 کارت زرد عنوان خوش‌اخلاق‌ترین تیم را از آن خود کرده است.

منبع: فارس
برچسب ها: صراط فوتسال جنجال