۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
بازی با سپاهان، آخرین فرصت سرمربی پرتغالی

قلعه نویی به تبریز بازمی گردد؟

کسب ۶ امتیاز از ۵ بازی توسط نایب قهرمان فصل گذشته به هیچ عنوان برای هواداران پرشور تراکتورسازی تبریز و مسئولان این باشگاه قابل قبول نیست.
کد خبر : ۲۵۵۸۲۱
صراط: تراکتورسازی که در فصل نقل و انتقالات با جذب بازیکنان سرباز چون علی حمودی، شجاع خلیل زاده، سینا عشوری، بختیار رحمانی و سروش رفیعی به زعم بسیاری از کارشناسان و فوتبالدوستان موفق ترین و پرستاره ترین تیم در بازار لیگ پانزدهم بود، تا هفته پنجم نتوانسته انتظارات را برآورده کند و در رده هشتم جدول جای دارد. این تیم در دو بازی اخیرش مقابل پدیده مشهد و استقلال خوزستان تنها یک امتیاز گرفت. همین عملکرد ضعیف صدای اعتراض پیشکسوتان و هواداران باشگاه را درآورد و از تونی اولیویرا توضیح خواستند.

سرمربی پرتغالی که در فصل های گذشته تحویل گرفتن یک تیم از قبل بسته شده را توجیهی برای  ناکامی هایش می خواند، ظاهرا دوباره به این دست آویز نخ نما متوسل شده که البته واکنش مسئولان باشگاه را در پی داشته است. عباسی، مدیرعامل تراکتورسازی در واکنش به این بهانه تراشی تونی گفته بود که تیمش را بر اساس نظرات اولیویرا و برای قهرمانی بسته است. نظمی مدیرعامل سابق باشگاه هم از تونی خواسته بود مسئولیت شکست و ناکامی را برعهده بگیرد و فرافکنی نکند.

گذشته از واکنش سریع مدیران تراکتورسازی، جو تبریز هم دیگر مثل گذشته موافق تونی نیست. حتی شایعاتی درباره احتمال کنار گذاشتن سرمربی پرتغالی به گوش می رسد.

بر اساس شنیده ها مدیران تراکتور که تیمشان نه خوب بازی می کند و نه نتیجه می گیرد، یک فرصت دیگر به تونی داده اند. اگر او نتواند در دیدار حساس با سپاهان اصفهان در هفته ششم که در فولادشهر برگزار خواهد شد نتیجه مطلوب کسب کند، به احتمال زیاد برکنار خواهد شد.

گزینه جانشینی هم کسی نیست جز امیر قلعه نویی، سرمربی سابق استقلال و تراکتورسازی که تا پیش از این هم از چند تیم پیشنهاد داشته است. در واقع دیدار دو تیم سابق قلعه نویی به نوعی آینده کاری این مربی را مشخص می کند. شاید سرمربی سابق آبی ها با یک تیم سرخپوش به لیگ برتر برگردد.

منبع: شبکه خبری پچ پچ