۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹

پخش تراکت عجیب در تمرین پرسپولیس +عکس

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که توسط کانون هواداران پرسپولیس، تراکت هایی میان حاضران در مجموعه درفشی فر پخش شد.
کد خبر : ۲۵۵۸۴۱
صراط: تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس با حضور ۷ بازیکن جدید و در غیاب 9 سرخپوش و ۳ مربی برگزار شد. حاشیه های این تمرین را در زیر می خوانیم:

* حدود ۳۰ هوادار در ورزشگاه حضور پیدا کردند. یک بنر مقابل آنها با مضمون «مشارکت هوادار مساوی باشگاه خودکفا» نصب شده بود. این هواداران به تشویق تمام بازیکنان از جمله غائبین پرداختند و نکته جالب این بود که با شعار «احمد نورالهی» به تشویق هافبک جوان پرسپولیس پرداختند.

* توسط کانون هواداران پرسپولیس، تراکت هایی که روی آن نوشته بود «هر هوادار - یک اسپانسر» و شماره حساب باشگاه نیز روی آن نوشته بود میان حاضران در مجموعه توزیع شد.

* هفت بازیکن تیم امیدهای پرسپولیس با نظر برانکوایوانکوویچ در تمرین امروز سرخپوشان حضور پیدا کردند و با تیم به تمرین پرداختند.

* مهدی طارمی، رامین رضائیان و امید عالیشاه به علت حضور در تمرین تیم ملی و وحید حیدریه، میلاد کمندانی و احمد نورالهی به علت حضور در تیم المپیک در این تمرین غایب بودند. همچنین لوکا ماریچ و مرتضی قدیمی پور و بنگستون در این جلسه تمرینی حضور نداشتند تا تعداد غائبان به 9 بازیکن برسد.

* این اولین جلسه تمرینی برانکوایوانکوویچ و ایگورپانادیچ پس از بازگشت از کرواسی با پرسپولیس محسوب می شد.

* اندرپانادیچ به علت سفر به کشورش کرواسی غایب است. کریم باقری و مصطفی قنبرپور هم در این جلسه تمرینی حضور نداشتند.

در تمرین امروز پرسپولیس چه گذشت؟
منبع: مهر
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز