۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹

جهانگیر عسگری از بازداشت قسر در رفت

در حاشیه دیدار دو تیم پاس همدان و فجر سپاسی شیراز، حاشیه‌سازی جهانگیر عسگری کار دستش داد و توسط نیروی انتظامی بازداشت شد که البته با وساطت مسئولان آزاد شد.
کد خبر : ۲۵۵۸۴۸

صراط: عصر امروز نیمه اول دیدار دو تیم پاس و فجر شهید سپاسی شیراز با برتری تیم شیراز به پایان رسید که در این بین اعتراضات تماشاگران به نحوه بازی تیم پاس سبب یک حاشیه بزرگ شد.

جهانگیر عسگری که در این بازی با محرومیت مواجه بود و از روی سکو تماشاگران شاهد بازی هم تیم‌هایش بود که در پاسخ به یکی از هواداران معترض از کوره در رفت و شروع به درگیری لفظی کرد.

این درگیری با دخالت مأموران نیروی انتظامی خاتمه داده شد و جهانگیر عسگری در میان شلوغی معرکه از سکوها به شکل نامحسوسی به داخل زمین رفت تا از دید ماموران انتظامی پنهان بماند.

اما بعد از حرکت این بازیکن پرحاشیه ماموران حاضر در ورزشگاه وی را به بیرون از ورزشگاه هدایت کردند که در نهایت با وساطت بعضی از مسئولان از بازداشت این بازیکن جلوگیری به عمل آمد.

از نکات قابل توجه این بازیکن که فصل گذشته به دلیل پرداختی چندمیلیون بیشتر قید پاس را زد و راهی نفت آبادان شد گفتن این جمله بود که "وقتی پول نمی‌دهد توقع برد نداشته باشید"

منبع: فارس