۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

دلیل چاقی کرار به روایت پرویز مظلومی

پرویز مظلومی سرمربی استقلال درباره شرایط تیمش می گوید از همه حرف ها و حاشیه های دور تا دور تیمش.
کد خبر : ۲۵۵۹۲۶
صراط: پرويز مظلومي سرمربي استقلال از نتايجي كه اين تيم در 4 بازي ابتدايي گرفته راضي و در انتظار آينده است تا سرانجام بتواند با استقلال، قهرماني در ليگ‌ برتر ايران را تجربه كند. او در خصوص وضعيت استقلال، شانس قهرماني اين تيم و مسائل مختلف ديگر با خبر‌ورزشي صحبت كرد كه خلاصه حرف‌هايش را مي‌خوانيد:

بايد آزادي را پر كنيم

مظلومي حرف‌هايش را اين‌گونه آغاز مي‌كند: من از همان اول گفتم كه شعارمان آشتي با هواداران استقلال است و خوشحالم كه آنها بيشتر از گذشته به استاديوم مي‌آيند. فقط بايد تلاش كنيم تا رضايت آنها را جلب كنيم. بايد كاري كنيم كه 100 هزار نفر براي استقلال به ورزشگاه بيايند. تيم ما جوان است و به حمايت هواداران استقلال نياز مبرمي داريم.

بايد در 90 دقيقه خوب باشيم

نتايج راضي‌كننده است چون ما شرايط خاصي داشتيم و تمرينات را دير شروع كرديم. حتي بعضي از بازيكنان دير به تمرينات ملحق شدند و ما آمادگي كاملي براي شروع ليگ نداشتيم. خوشبختانه امتيازهاي خوبي جمع كرديم، خصوصاً اينكه 2 بازي بيرون از خانه را برديم. من رضايت دارم و زيبا هم بازي مي‌كنيم. فقط بايد تلاش كنيم تا در طول 90 دقيقه خوب باشيم و كمتر اشتباه كنيم. ما از لحاظ ساختار تهاجمي تيم خوبي داريم ولي بايد روز دفاع، تيمي كار كنيم. در دفاع تيمي دچار مشكل هستيم كه بايد برطرف شود.

اضافه وزن كرار

اكثر بچه‌ها در حد توان كارشان را انجام مي‌دهند و زحمت مي‌كشند. بعضي‌ها نياز به تمرين بيشتر دارند، مثل كرار جاسم كه اضافه وزن دارد و هنوز آماده نيست. با اين حال او تلاش مي‌كند تا خيلي زود آماده شود.

دليل چاق شدن كرار

كرار در دوران استراحت زياد تمرين نكرده و چاق شده است. در تيم‌هاي حرفه‌اي دنيا، بازيكنان بعد از پايان فصل طبق برنامه مربيان تمرين مي‌كنند ولي اينجا خيلي از بازيكنان غير‌حرفه‌اي هستند. فقط تعداد كمي هستند كه استراحت مي‌كنند و اينكه بازيكن در فصل استراحت تمرين نمي‌كند اصلاً خوب نيست.

 كرار را نيمكت‌نشين كردم

شما از بيرون به اين موضوع نگاه مي‌كنيد و خبر نداريد كه در داخل تيم چه خبر است. من به هيچ بازيكني اجازه بي‌انضباطي نمي‌دهم و كرار را هم در 2 بازي نيمكت‌نشين كردم. بازيكن خارجي مثل ما نيست كه با مشكل مالي كنار بيايد و اگر باشگاه به تعهداتش عمل نكند، قطعاً با مشكل مواجه مي‌شويم. بازيكني مثل كرار يا خارجي‌هاي ديگر در وهله اول مسائل مالي برايشان مهم است.

 مشكلات روحي ريوالدو

مهم‌ترين مشكل ريوالدو به مسائل روحي و رواني مربوط مي‌شود. او از خانواده‌اش دور است و بايد باشگاه شرايط را فراهم كند تا خانواده‌اش به ايران بيايند. بحث مالي هم مهم است ولي بيشترين مشكل او به مسائل روحي برمي‌گردد. قرار است ريوالدو امروز با مسئولان باشگاه جلسه داشته باشد. او در حال حاضر حتي با 30 درصد توانش هم بازي نكرده است. اميدوارم مشكل ريوالدو حل شود هر چند كه خوشبختانه بحث مسكن او حل شده و باشگاه برايش آپارتمان تهيه كرده است.

پروپييچ بازيكن بزرگي است

اين بازيكن نياز به زمان دارد و اتفاقاً در بازي با استقلال اهواز نمايش خوبي داشت و روي گل دوم و برد ما تأثيرگذار بود. او بازيكن بزرگي است و قطعاً از اين بهتر خواهد شد. او هنوز به طور كامل با استقلال هماهنگ نشده است.

هدف‌مان قهرماني در دو جام است

تنها ما دنبال قهرماني نيستيم و مدعيان ديگر هم، چنين هدفي دارند. استقلال هميشه مدعي قهرماني است و امسال هم تلاش مي‌كنيم تا به اين هدف برسيم. ما دنبال قهرماني در ليگ‌ برتر و جام ‌حذفي هستيم و نهايت تلاش‌مان را براي رسيدن به اين هدف انجام خواهيم داد.

مشكلات مالي پشت‌ سر هم مي‌آيد

مشكلات، آن‌قدرها هم بزرگ نيست كه مي‌گويند و بخش مهمي از طلب بازيكنان پرداخت شده است. با توجه به مشكلاتي كه در مورد اسپانسر وجود داشت كارها كمي عقب افتاد. من با آقاي سبك‌دست در تماس هستم و او هم تلاش مي‌كند مشكلات را حل كند اما اين مشكلات يكي، دو تا نيست و پشت‌ سر هم مي‌‌آيد. به عنوان مثال، باشگاه پول بازيكنان خارجي كه چند سال پيش در استقلال بودند را پرداخت نكرده و همين مسائل هم خودش مشكل بزرگي است. در حال حاضر اعضاي كادر فني هنوز پولي دريافت نكرده‌اند ولي ما تحمل مي‌كنيم. خودم هم تا الان يك ريال نگرفتم.

پرسپوليس تيم خوبي است

من به خاطر شرايط جدول گفتم پرسپوليس رقيب ما نيست. آن زمان پرسپوليس در انتهاي جدول بود. پرسپوليس تيم خوبي است و خوب هم بازي مي‌كند. بايد از بازيكنان اين تيم و برانكو حمايت شود. در فوتبال ايران ديواري كوتاه‌تر از ديوار مربيان وجود ندارد و خيلي از تيم‌ها صبر نمي‌كنند تا مربي كارش را انجام دهد.

پورحيدري نقشي نداشت

من سال‌هاست كه منصورخان را مي‌شناسم و او آدمي نيست كه از شرايط و جايگاهش سوءاستفاده كند. قسم مي‌خورم كه او نقشي براي حضور من در استقلال نداشت.

تشكر از برهاني و طالب‌لو

بايد از هواداران استقلال و بازيكنان تيم و همه آنهايي كه به هر طريقي به استقلال كمك مي‌كنند تشكر كنم. در تيم ما همدلي و اتحاد وجود دارد و اين بسيار مهم است. وقتي طالب‌لو يا برهاني روي نيمكت هستند به اندازه بازيكناني كه در زمين هستند براي موفقيت تيم حرص مي‌خورند. اين مسائل براي من ارزش دارد و بايد از آنها تشكر كنم.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز