۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

مدیرعامل ایران‌خودرو: خودرو ارزان نمی‌شود

مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه قیمت خودرو به هیچ عنوان کاهش نخواهد یافت، گفت: درخواست افزایش قیمت خود را به شورای رقابت ارسال کرده ایم.
کد خبر : ۲۵۵۹۴۵
صراط: مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه قیمت خودرو به هیچ عنوان کاهش نخواهد یافت، گفت: درخواست افزایش قیمت خود را به شورای رقابت ارسال کرده ایم.

هاشم یکه زارع با اشاره به اینکه قیمت خودرو به هیچ عنوان کاهش نمی یابد، اظهار داشت: هزینه های تولید هر روز در حال افزایش است و این موضوع باعث می شود تا قیمت ها روند کاهشی نداشته باشد.

وی با بیان اینکه درخواست افزایش قیمت خود را به شورای رقابت ارسال کرده ایم، افزود: قرار است به محض برگزاری جلسات جدید شورای رقابت این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

یکه زارع در خصوص پرداخت تسهیلات 2 هزار میلیارد تومانی به هریک از شرکت های ایران خودرو و سایپا که در جلسه هفته گذشته کمیسیون صنایع مطرح شده بود، گفت: این موضوع در حد پیشنهاد بوده و هنوز قطعی نشده است.

مدیر عامل ایران خودرو در رابطه با انباشت تولید در انبارهای این شرکت هم افزود: در سال 92 تولید و تحویل یک خودرو سه ماه زمان می برد اما در امسال مدت زمان تحویل خودرو  16 روز شده است بر همین اساس روزانه 2 هزار و 400 دستگاه در کارخانه تولید و تحویل مشتریان می شود.
منبع: تسنیم
برچسب ها: صراط خودرو گرانی