۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

گزینه‌های اصلاح‌طلبان برای شورای شهر

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: رای ورزشکاران نتیجه انتخابات هیات رئیسه شورای شهر چهارم را رقم می زند.
کد خبر : ۲۵۵۹۴۹
صراط: رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: رای ورزشکاران نتیجه انتخابات هیات رئیسه شورای شهر چهارم را رقم می زند.

محمد سالاری در حاشیه جلسه غیر علنی روز یکشنبه شورای شهر با بیان اینکه اصلاح طلبان شورا، کاندیداهای مورد نظر خود را انتخاب کردند، گفت: احمد مسجد جامعی به عنوان رئیس، حکیمی پور نایب رئیس، اسماعیل دوستی سخنگو و تندگویان و احتمالا شجاع پوریان به عنوان دو منشی شورا از سوی اصلاح طلبان معرفی خواهند شد.

سالاری با تاکید بر اینکه رایزنی ها برای انتخابات هیئت رئیسه انجام شده و هر دو جناح منتظر رای ورزشکاران هستند که امسال به چه کسی رای می دهند، گفت: ترتیب هیئت رئیسه بستگی به رای ورزشکاران دارد و تاکنون اطلاع ندارم که این افراد به چه کسی رای خواهند داد.

وی در خصوص پیش بینی اش از نتایج انتخابات هیئت رئیسه که روز سه شنبه ۱۰ شهریور انجام می شود، گفت: تقریبا همه می دانند قرار است چه اتفاقی بیفتد. ترکیب شورای چهارم مشخص است، تعداد عمده ای از اعضاء اصلاح طلب و اصولگرا هستند و این مستقلهای شورا هستند که در این گونه تصمیم گیری ها تاثیرگذارند.
منبع: مهر