۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
جزئیات تازه از پرونده دکل گمشده

شریک دلال بازداشت‌شده دکل کجاست؟/ 40 میلیون دلار در حال خروج از کشور است

شریک م.ش (دلال بازداشت شده دکل نفتی) به دنبال نقد کردن دارایی ها و انتقال آن به خارج از کشور است.
کد خبر : ۲۵۵۹۶۰
صراط: شریک م.ش (دلال بازداشت شده دکل نفتی) به دنبال نقد کردن دارایی ها و انتقال آن به خارج از کشور است.

م.ش یکی دیگر از متهمان پرونده دکل 87 میلیون دلاری با دستور مقامات قضایی بازداشت شد.

این دلال دکل نفتی با همکاری شریکش رضا طباطبایی اقدام به ثبت شرکتی با عنوان (س) در ایران کرده که دارایی این شرکت حدود 60 میلیون دلار است.

پیگیری ها حاکی است، از دارایی‌های این شرکت می‌توان یه یک دکل حفاری، 4 پمپ گل و تجهیزات دیگر نفتی اشاره کرد؛ این شرکت هم اکنون 800 نیروی فعال دارد و در حال حاضر مشغول به فعالیت است.

این گزارش اضافه می کند 40 میلیون دلار از دارایی های این شرکت متعلق به شریک م.ش است که هم اکنون قصد دارد از طریق واسطه این دارایی ها را نقد و به خارج از کشور منتقل کند.

همچنین براساس پیگیری ها هم اکنون طباطبایی آپارتمانهای خود را در منطقه سعادت آباد تهران به فروش گذاشته تا بتواند بخش دیگر از دارایی هایش را در ایران نقد کند که این موضوع باید مورد توجه دستگاه قضایی کشور قرار گیرد.

طباطبایی هم اکنون در دوبی به سر می برد و شنیده می شود قرار است از طریق اینترپل (پلیس بین الملل) بازداشت و به ایران منتقل شود.

این حاکی است روز گذشته یکی از روزنامه های اصلاح طلب به طور کاملا مشکوکی اقدام به انتشار رپورتاژ در خصوص فعالیت شرکت (س) و م.ش کرده است.

برخی منابع آگاه اعلام کرده‌اند بخشی از پول خریدهای خارجی شرکت تاسیسات دریایی از حساب‌های خارجی و از طریق یک صرافی به حساب م.ش واریز شده است. این منابع اعلام می‌کنند رقم پول واریز شده حدود 600 هزار دلار است.

متهم بازداشت شده هم اکنون در بازداشتگاه و در انتظار تفهیم اتهام است.
منبع: فارس