۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰

وضعیت تیم ملی گوام برای بازی با ایران

وایت با اشاره به اینکه هنوز مشکلات دریافت ویزا برای ایران حل نشده است، گفت: با وجود اینکه هنوز مشکل ویزا حل نشده است اما تمرکزمان روی بازی با ایران است چرا که وظیفه من آماده‌سازی تیم ملی و بازیکنان برای مقدماتی جام جهانی مقابل ایران است.
کد خبر : ۲۵۵۹۶۹
صراط: سرمربی گوام گفت: با توجه به شناختی که از تیم ملی ایران دارم می‌دانم که این تیم بازیکنان مستعدی دارد و آنها بسیار تکنیکی و توانمند هستند.

گری وایت که به همراه تیم ملی گوام برای آماده‌سازی مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در کشور ژاپن به سر می‌برد در مورد آخرین وضعیت تیم ملی گوام گفت: خوشحالم که اردوی مناسبی را در ژاپن برگزار می‌کنیم که البته این اردو در دو بخش کامل شد. به این شکلی که ابتدا بازیکنان و کادر فنی به اوزاکا آمدیم و سپس کادر پزشکی به ما ملحق شد. ضمن اینکه شکل تمرینات ما در اردوی ژاپن دو وعده در روز بود.

وی با اشاره به برخی از مصدومان تیم ملی گوام گفت: دروازه‌بان‌مان روز به روز شرایطش بهتر می‌شود. او نسبت به گذشته خیلی چابک‌تر شده و وضعیتش بهبود یافته است و در مجموع روند رو به رشد خوبی را طی می‌کند. البته برخی از بازیکنانمان نیز دچار مصدومیت شده بودند که خوشبختانه به بهبودی رسیده و در حال بازگشت به شرایط مسابقه هستند.

وایت تأکید کرد: طی روزهای گذشته جدی‌ترین تمرینات خود را برای رویارویی با تیم ملی ایران انجام دادیم هرچند که در مورد مصدومیت برخی از بازیکنان کلیدی ما هنوز وضعیت مشخص نیست و کادر پزشکی تیم ملی اعلام نکرده است که آنها در چه تاریخی می‌توانند به مسابقات برگردند. اگر بخواهیم قبل از این بازی مهم چند بازیکن کلیدی خود را هم از دست بدهیم این موضوع می‌تواند برای ما یک تراژدی باشد.

سرمربی انگلیسی گوام درباره شناخت کلی‌اش از تیم ملی ایران، یادآور شد: با توجه به شناختی که از تیم ملی ایران دارم می‌دانم که این تیم بازیکنان مستعدی دارد و آنها بسیار تکنیکی و توانمند هستند، ضمن اینکه این تیم سال گذشته جام جهانی را تجربه کرد. در هر صورت امیدوارم روند آماده‌سازی خود را به بهترین شکل ادامه دهیم و با قدرت به مصاف ایران برویم.

وی در مورد اینکه آیا تیم ملی ایران را برای رویارویی با این تیم آنالیز کرده است یا خیر،‌ گفت: فیلم‌های جدیدی از بازی‌های اخیر ایران به دستم رسیده و خیلی دقیق آن را آنالیز کرده‌ایم. یکسری مسائل را ارزیابی کرده‌ایم که چطور تیم ملی ایران در زمین سازماندهی می‌شود و طبق شناختی که به دست آورده‌ایم می‌خواهیم تلاش کنیم تا ما نیز بهترین سازماندهی را مقابل ایران در تهران داشته باشیم.

وایت با اشاره به اینکه هنوز مشکلات دریافت ویزا برای ایران حل نشده است، گفت: با وجود اینکه هنوز مشکل ویزا حل نشده است اما تمرکزمان روی بازی با ایران است چرا که وظیفه من آماده‌سازی تیم ملی و بازیکنان برای مقدماتی جام جهانی مقابل ایران است.

وی در پایان گفت: وظیفه من به عنوان عضو کادر فنی اجرایی کردن کارهای لجستیکی است. ما روی این موضوع تمرکز می‌کنیم و برای بازی با ایران کاملاً آماده‌ایم.
منبع: فارس