۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵

یکی از مجرمان فراری فتنه دستگیر شد

سخنگوی قوه قضاییه از حکم ۱۰ سال حبس برای دو نفر متهم جاسوسی آمریکا و اسرائیل خبر داد و گفت: یکی از مجرمین فراری فتنه ۸۸ که غیاباً محکوم شده بود در هفته‌های اخیر در داخل شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر : ۲۵۵۹۸۵
صراط: سخنگوی قوه قضاییه از حکم ۱۰ سال حبس برای دو نفر متهم جاسوسی آمریکا و اسرائیل خبر داد و گفت: یکی از مجرمین فراری فتنه ۸۸ که غیاباً محکوم شده بود در هفته‌های اخیر در داخل شناسایی و دستگیر شد.

محسنی اژه‌ای در هشتاد و چهارمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه به دو نفر متهم جاسوسی آمریکا و اسرائیل اشاره کرد و گفت: این دو نفر در دادگاه انقلاب اسلامی تهران به 10 سال حبس محکوم شده‌اند.

اژه‌ای در مورد یکی از مجمرنی فتنه 88 که به طور غیابی محکوم شده بود، گفت: برای این فرد به طور غیابی حکم صادر شده بود اما این فرد فراری بود و در هفته‌های اخیر در داخل شناسایی و دستگیر شد که هم‌اکنون ادامه رسیدگی به پرونده وی دنبال می‌شود.

وی در ادامه اظهارداشت: پرونده دیگر مربوط به وکیلی است که به عنوان پرونده موکل خود به دادسرا مراجعه کرده بود و مخفیانه برگه‌ای از پرونده برداشته، دستکاری کرده و می‌خواست دوباره به صورت مخفیانه وارد پرونده کند که مامورین متوجه می‌شوند و ایشان تحت تعقیب قرار می‌گیرد و باید گفت این کار کار زشتی است.
منبع: فارس