۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

حاج‌رضایی: صدقه در شأن پرسپولیس نیست

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: به هیچ عنوان در شأن باشگاه بزرگی چون پرسپولیس نیست که برای آن صدقه جمع کنند.
کد خبر : ۲۵۶۱۱۵
صراط: کارشناس فوتبال کشورمان گفت: به هیچ عنوان در شأن باشگاه بزرگی چون پرسپولیس نیست که برای آن صدقه جمع کنند.

امیر حاج‌رضایی در مورد درخواست مسئولان باشگاه پرسپولیس از هواداران این تیم برای کمک مالی به سرخپوشان، گفت: من احساس خوشایندی از انجام این کار ندارم. متأسفانه این روزها اتفاقاتی رخ می‌دهد که تعجب‌آور است.

وی در ادامه افزود: یک مدت بحث خصوصی‌سازی مطرح شد که بعدها منتفی شد و حالا هم بحث‌های دیگری مطرح است. نگاهی که به پرسپولیس می‌شود، اصلاً خوب نیست. به هیچ عنوان در شأن این باشگاه بزرگ نیست که برای آن صدقه جمع کنند. واقعاً اداره این باشگاه اینقدر دشوار است که بخواهند چنین اقدامی انجام دهند؟!

«نمی‌دانم انتخاب مدیران پرسپولیس بر چه اساسی صورت است»، وی با طرح این موضوع خاطر نشان کرد: نمی‌گویم حتماً مدیران باشگاهی چون پرسپولیس باید فوتبالی باشند، ولی مشخص نیست برخی افراد ناشناخته چگونه هدایت چنین باشگاه‌های بزرگی را بر عهده می‌گیرند. خیلی از مواقع این مدیران را نمی‌شناسیم و باید از افرادی که آنها را منصوب کرده‌اند بپرسیم دلیل انتصاب‌شان چه بوده است.

کارشناس فوتبال کشورمان همچنین تصریح کرد: اینکه هر راهکاری به بن‌بست می‌خورد، برای خیلی‌ها مجهول است. به هر حال پرسپولیس تیمی است که ریشه در دل مردم و هوادارانش دارد و این کارها نمی‌تواند قابل توجیه باشد. برخی افراد بعد از فعالیت در این باشگاه‌ها ضرر و زیان‌هایی به بار می‌آورند که به فوتبال ما ضربه می‌زند. آیا آنهایی که چنین افرادی را انتخاب می‌کنند، واقعاً نمی‌دانند که آنها ناتوان هستند؟
منبع: تسنیم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز