۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
«مرم‌سالاری» یادداشت BBC را به اسم خودش منتشر کرد

افشاگری علیه یک روزنامه اصلاح‌طلب

رسایی نوشت: روزنامه مردم سالاری سرمقاله روز پنج‌شنبه‌اش را به نام «رامین والی‌زاده میدانی» منتشر کرد اما بعد از دقت رسانه‌ها معلوم شد این یادداشت قبلا به همین شکل در سایت بی‌بی‌سی فارسی منتشر شده است.
کد خبر : ۲۵۶۱۱۹
صراط: حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مطلب جدیدی را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.

رسایی در این باره نوشت: یکی از همکاران ما در مجلس هشتم، آقای کواکبیان، نماینده سمنان بود. مثل بسیاری دیگر از نمایندگان، خاطراتی با ایشان دارم، در مناظره های رادیویی و تلویزیونی، در مناظره های دانشگاهی و... یکی از خاطرات هم همین عکس است. وقتی به صورتش دست کشیدم گفتم شما اصلاح طلبان از مدارا حرف می زنید اما ما به آن عمل می کنیم.

مردم‌سالاری روزنامه آقای کواکبیان است (ارگان حزب اصلاح‌طلب مردم‌سالاری) روز پنجشنبه شیرین کاری جالبی کرده بود، سرمقاله اش را با عنوان «اجرا شدن یا نشدن توافق» به اسم نویسنده ای به نام «رامین والی‌زاده میدانی» منتشر کرد اما بعداز دقت رسانه‌ها معلوم شد این یادداشت قبلا به همین شکل در سایت بی‌بی‌سی فارسی و به قلم حسین باستانی (بولتن نویس مخصوص خاتمی) منتشر شده است!

البته پیش از این، فقط روزنامه اعتماد با انتشار تحلیل های بی‌بی‌سی به نام خودش، آبروی نداشته جریان اصلاحات را برده بود. اما این بار مردم سالاری هم به اعتماد اضافه شد.

روزنامه آقای کواکبیان قبل از این شیرین کاری دیگری که بیشتر به یک افتضاح سیاسی شبیه بود هم داشت. این روزنامه چند سال قبل وقتی اعلام شده بود که رییس جمهور وقت(احمدی نژاد) بعداز اخبار 21 گفتگوی تلویزیونی دارد، روز بعد از آن، مقاله مفصلی در نقد اظهارات شب گذشته احمدی نژاد در سیما به چاپ رساند در حالی که اساسا رییس جمهور وقت، آن شب به دلایلی مصاحبه تلویزیونی انجام نداد اما این روزنامه اصلاح طلب و مدعی صدای مردم، یک ستون در نقد اظهاراتی که احمدی نژاد اساسا بیان نکرده بود، مقاله نوشتند!؟
منبع: فارس