۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

حاجی! پولت بمب بر سر کودک یمنی نشود

در روزهایی قرار داریم که زائران ایرانی بیت‌الله الحرام برای انجام اعمال حج به سرزمین وحی می‌روند؛ سرزمینی که یک قرن است اسیر آل سعود شده است که با اسلام ناب بیگانه است و اسلام وهابی ـ آمریکایی را ترویج می‌کند.
کد خبر : ۲۵۶۱۴۲
صراط: در روزهایی قرار داریم که زائران ایرانی بیت‌الله الحرام برای انجام اعمال حج به سرزمین وحی می‌روند؛ سرزمینی که یک قرن است اسیر آل سعود شده است که با اسلام ناب بیگانه است و اسلام وهابی ـ آمریکایی را ترویج می‌کند. جنایت تاریخی این آل منفور در همراهی با تخریب قبور ائمه مدفون در بقیع و هم‌چنین کشتار 400 حاجی در شهر امن خدا در مراسم برائت از مشرکین در مرداد 66 هرگز از اذهان انسان‌ها ـ و نه فقط مسلمانان ـ نخواهد رفت.

حال این رژیم جانی، بیش از 5 ماه است با هجوم همه‌جانبه به یمن مشغول قتل‌عام مردم این کشور به جرم(!) خواستن حق تعیین سرنوشت‌شان است.

حالا مسلمانان جهان برای انجام اعمال حج از هر جای جهان راهی عربستان هستند. از ایران نیز بیش از 60 هزار تن راهی مکه مکرمه و مدینه منوره شده یا در حال اعزامند.

چند سالی است با توجه به اوضاع نه چندان مطلوب اقتصادی کشور، ولی امر مسلمین جهان به انحای مختلف و در مناسبت‌های گوناگون مردم ایران را به خرید کالاهای داخلی سفارش می‌کنند؛ به ویژه در دو موعد عید باستانی نوروز و ایام حج فرمایشات حضرت معظم‌له در این رابطه بیشتر هم هست. فرمایش سال گذشته حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در حرم حضرت علی بن موسی‌الرضا المرتضی علیه آلاف التحیة و الثناء مبنی بر اینکه مردم کالای ساخت داخل بخرند و من نمی‌خواهم بگویم خرید کالاهای خارجی حرام است، نشان‌دهنده اهمیت رویکرد ملت به تقویت تولید داخل و حمایت تمام‌عیار از کارگر ایرانی است.

به عنوان مثال حضرت معظم‌له 2 سال قبل با زنهار حجاج از انجام رفتارهای سبک فرمودند: «یکی از رفتارهای سبک، عطش بازارگردی است که علاوه بر اینکه ارز کشور را برای خرید کالاهای بی‌کیفیت به هدر می‌دهد، فرصت ارزشمند عبادت و بهره‌مندی معنوی در ایام حج را نیز از بین می‌برد».

چند روز پیش نیز، ایشان در دیدار دست‌اندرکاران حج امسال تاکید کردند: «مبادا حجاج محترم فرصت بی‌نظیر تنفس در شهر معطّر پیامبر و حضور عبادی و شوق‌آور درمکه معظّمه و خانه‌ خدا را با کار بسیار غلط گشت و گذار در بازار و خرید کالا از دست بدهند و حسرت استفاده نکردن کامل از فرصت بی‌نظیر و نشاط آور حضور در مسجد‌الحرام و مسجدالنبی را برای همه‌ عمر بر دل خود بگذارند».

ششم فروردین امسال رژیم آل‌سعود با حمله به کشور یمن، قتل‌عام گسترده مردم مظلوم این کشور را آغاز کرد که تاکنون هم ادامه دارد. آل‌سعود، در این مدت تمام تأسیسات کشور یمن را نیز از بین برده و جدای از جنایات کم‌نظیر علیه کودکان و زنان و کهنسالان غیرنظامی یمنی، آسیبی بسیار شدید نیز به زیرساخت‌های یمن وارد کرده که اگر همین الآن نیز جنگ را خاتمه دهد، ده‌ها سال یمن را از لحاظ اقتصادی و امکانات به عقب رانده است. حال حاجی ایرانی باید بداند ممکن است پولی که به صورت ارز از کشور خارج کرده و در عربستان خرج خرید سوغات می‌کند، تبدیل به گلوله و بخشی از یک راکت یا بمب برای کشتن کودکان مظلوم یمن شود.

آیا حاجی ایرانی که برای انجام واجب الهی و پیشرفت روحی و معنوی و ساختن آخرتی بهتر راهی سرزمین وحی می‌شود، حواسش هست یاریگر رژیم خبیث صهیونیست شادکن آل سعود نشود؟ امیدواریم باشد!
منبع: فارس
برچسب ها: صراط بمب حج مکه مدینه
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز