۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
وقتی در 4 تورنمت هیچ جامی به دست نمی آوریم

چرا سرمربیگری 4 تیم، همزمان به پیمان اکبری سپرده شد؟/ مگر قحطی مربی والیبال داریم؟

رقابت های والیبال زیر 23 سال جهان هم با ناکامی تیم کشورمان در رسیدن به جمع 4 تیم پایانی و حتی از دست دادن رتبه پنجم و ششم، همراه بود.
کد خبر : ۲۵۶۱۴۵
گروه ورزشی صراط - رقابت های والیبال زیر 23 سال جهان هم با ناکامی تیم کشورمان در رسیدن به جمع 4 تیم پایانی و حتی از دست دادن رتبه پنجم و ششم، همراه بود.

به گزارش گروه ورزشی صراط، شاید یکی از دلایل عدم توفیق کشورمان، سپردن سکان هدایت تیم، به یک مربی خسته بود.

سرمربیگری تیم زیر 23 سال کشورمان را پیمان اکبری بر عهده داشت. اکبری در رقابتهای دانشجویان جهان در کره جنوبی هدایت تیم دانشجویان ایران را بر عهده داشت. شاگردان او در این رقابتها که از 11 تا 20 تیر برگزار شد، عنوانی بهتر از پنجمی کسب نکردند.

اکبری به تهران برگشت و در رقابت های قهرمانی آسیا نیز سرمربی کشورمان بود. تیم او، مسابقات سنگینی را از 9 تا 17 مرداد برگزار کرد و در نهایت با شکست مقابل ژاپن در فینال، عنوان قهرمانی را از دست داد.

اکبری بلافاصله راهی چین تاپیه تا این بار، تیم پیکان را در رقابتهای باشگاه های آسیا هدایت کند. اما پیکان هم با شکست مقابل العربی قطر، ناکام ماند و به رتبه سوم بسنده کرد. این مسابقات از 22 تا 30 مرداد برگزار شد.

اکبری باز هم بدن استراحت به سراغ تیم دیگرش یعنی تیم ملی زیر 23 سال ایران رفت و در مسابقاتی که به میزبانی دبی برگزار می شد، با چند شکست، حتی از کسب عنوان ششمی هم بازماند.

حال سوالی که مطرح می شود این است که مگر والیبال ما قحطی مربی دارد که تمامی تیم های ملی و باشگاهی مان را یک نفر اداره می کند؟

آیا فدراسیون تصور نمی کند سپردن اختیار 4 تیم به یک مربی که قرار است در عرض دو ماه، در تورنمنت های جهانی و قاره ای شرکنند، اقدامی غیرمنطقی است. آیا این موضوع یکی از دلایل شکست های پیاپی تیم های کشورمان و عدم توفیق در کسب حتی یک جام نیست؟