۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲

در تمرین تیم‌ملی برای بازی گوام چه گذشت؟

تیم ملی فوتبال ایران سه روز مانده به آغاز دیدار مقابل گوام تمرین خود را در ورزشگاه آزادی دنبال کرد.
کد خبر : ۲۵۶۲۲۱
صراط: تیم ملی فوتبال ایران سه روز مانده به آغاز دیدار مقابل گوام تمرین خود را در ورزشگاه آزادی دنبال کرد.

21 ملی‌پوش فوتبال ایران از ساعت 17:45 تمرین خود را در زمین اصلی ورزشگاه آزادی آغاز کردند تا خود را سه روز مانده تا دیدار مقابل گوام در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه آماده کنند.

ملی‌پوشان ابتدا زیر نظر دیگو مربی بدنساز تیم ملی به گرم کردن پرداختند. آن‌ها ابتدا حرکات کششی را انجام دادند و پس از آن به صورت دو نفره با توپ خود را گرم کردند.

علیرضا بیرانوند و محمدرضا اخباری زیر نظر دن گاسپار پشت دروازه خود را جدای از دیگر ملی‌پوشان گرم کردند.

پس از گرم کردن، ملی‌پوشان با تجمع در مرکز زمین به صحبت‌های چند دقیقه‌ای کی‌روش به دقت گوش دادند تا نکات لازم را که مد نظر سرمربی تیم ملی است انجام دهند. با توجه به اینکه سه روز تا آغاز دیدار مقابل گوام باقی مانده ملی‌پوشان به مرور تمرین‌ فوتبال کردن را بیشتر در دستور کار قرار داده‌اند. زمین‌های تمرین ملی‌پوشان روز به روز بزرگتر می‌شود تا در ابعاد بیشتری به فوتبال بپردازند و فشار بیشتری به آن‌ها وارد شود.

در تمرین امروز دو دروازه در وسط محوطه‌های جریمه قرار گرفته بود تا ملی‌پوشان کماکان در مساحت اصلی زمین فوتبال نکنند و متراژ کمتری را در بر گیرد.

دو تیم به دو گروه سفید و قرمز تقسیم شده بودند و اشکان دژاگه به عنوان بازیکن مشترک با کاور زردرنگ در اختیار هر دو تیم بود و نقش بازی‌ساز را بر عهده داشت. به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش از او در دیدار مقابل گوام به عنوان هافبک وسط استفاده کند.

در این تمرین دن گاسپار، مارکار آقاجانیان با قرار گرفتن بر روی خط کناره زمین نقش کمک داور را بازی می‌کردند تا با کاورهای زردرنگی که در اختیار آن‌ها بود در صورت نیاز پرچم بزنند.

از نکات جالب تمرین امروز ملی‌پوشان گل اتفاقی امید عالیشاه بود که درون دروازه قرار گرفت. زمانی که او قصد داشت توپ را پس از فریادهای رامین رضاییان به روی دروازه ارسال کند، توپ با تغییر مسیر به صورت کاملا اتفاقی در درون دروازه بیرانوند قرار گرفت.

پس از آن نیز کاوه رضایی با فراری زیبا و با پاس خوب محمدی توانست دروازه بیرانوند را برای دومین بار در فاصله زمانی 5 دقیقه باز کرد.

در اواخر تمرین امروز سردار آزمون به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد تا اشکان دژاگه با تعویض کاور خود به عنوان بازیکن تیم قرمز به کار خود ادامه دهد.

تمرین ملی‌پوشان ساعت 19:20 به پایان رسید.
منبع: ایسنا
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز