۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷

رابطه پنهانی زن با همسایه سابق +عکس

مردی که در پارک چیتگر دست به جنایت زده بود، به جرم خود اعتراف کرد.
کد خبر : ۲۵۶۲۸۸
صراط: در ساعت 19:00 مورخه 24/05/1394 وقوع یک فقره درگیری منجر به جنایت در پارک چیتگر به کلانتری 181 عوارضی اعلام شد .
 
با حضور مأمورین کلانتری  در محل و بررسی های اولیه مشخص شد جوانی 30 ساله بر اثر اصابت ضربه چاقو به ناحیه گردن و به علت خونریزی شدید فوت نموده است ؛ همزمان ، خانم جوانی بنام الهام ( 24 ساله ) در محل جنایت حضور داشت که عامل ارتکاب جنایت را همسرش معرفی و عنوان داشت : همسرم با مقتول درگیر شد و پس از زدن چاقو به گردن "حمید" ( مقتول ) ، با یک دستگاه موتورسیکلت [طرح] هوندا 125 از محل فرار کرد .
 
پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

رابطه پنهانی با همسایه سابق منجر به جنایت در پارک چیتگر ختم شد

اظهارات الهام :
الهام پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی ، اظهارات مختلف و بعضا متناقض را مطرح نموده اما نهایتا در آخرین اعترافاتش عنوان داشت : " از چندی پیش با مقتول که همسایه ی سابق ما بود ، ارتباط داشتم ؛ پس از گذشت مدتی ، همسرم به من شک کرد و من نیز به همین علت از مقتول درخواست نمودم تا ارتباطش را با من قطع کند اما او که [ چندی پیش ] از همسرش متارکه کرده بود ، اصرار داشت که من از همسرش جدا شده و با او زندگی کنم ؛ .... . روز حادثه با مقتول تماس گرفتم تا برای آخرین بار با او صحبت کرده و از او بخواهم تا دیگر با من کاری نداشته باشد ؛ مقتول با یک دستگاه خودرو پراید به محل قرار آمد و مرا سوار ماشین کرد و هر دو نفر به پارک چیتگر آمدیم ؛ در حالیکه در داخل ماشین در حال صحبت بودیم ، ناگهان همسرم با موتور به ما نزدیک شد و من با دیدن وی از ماشین پیاده شدم ؛ مقتول نیز از ماشین پیاده شد که همسرم با چاقوی همراه خود ضربه ای به گردنش زد و از من خواست تا بهمراه وی از محل فرار کنم اما من در محل ماندم و او به تنهایی فرار کرد " .
 
من قاتل هستم :
با توجه به شناسایی محل سکونت عامل جنایت در محدوده میدان فلاح ، کارآگاهان به این محل مراجعه و در همان تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که قاتل بنام سعید ( 32 ساله ) از محل سکونت خود متواری شده است .

رابطه پنهانی با همسایه سابق منجر به جنایت در پارک چیتگر ختم شد

همزمان با آغاز اقدامات پلیسی جهت دستگیری سعید ، کارآگاهان اداره دهم با مراجعه به خانواده سعید و انجام مشاوره از آنها درخواست کردند تا نسبت به معرفی سعید به اداره دهم پلیس آگاهی همکاری نمایند ؛ سرانجام در مورخه 09/06/1394 ، سعید با مراجعه به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ خود را معرفی و صراحتا عنوان داشت که مقتول را با ضربه چاقو به قتل رسانده است .
 
سعید در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : " روز حادثه من سرکار بودم که همسرم با من تماس گرفت و اصرار نمود تا به خانه بروم اما زمانیکه به خانه مراجعه نمودم ، او حضور نداشت !! [ به تصور اینکه اتفاقی افتاده ] چاقویی را از آشپزخانه برداشته و از خانه بیرون آمدم که همسرم مجددا با من تماس گرفت و از خواست که به پارک چیتگر بروم ؛ زمانیکه به پارک رسیدم ، همسرم را مشاهده کردم که در داخل یک خودرو در حال صحبت کردن با مقتول است ؛ پس از نزدیک شدن به آنها ، همسرم با دیدن من از ماشین پیاده شد و به دنبال او مقتول نیز از ماشین پیاده شد که با او درگیر و با چاقو ضربه ای به گردنش زدم که روی زمین افتاد و من از محل فرار کردم " . 
 
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با وجود شناسایی عامل اصلی جنایت و اعتراف صریح متهم به ارتکاب قتل عمد ، همچنان در این پرونده مواردی جهت بررسی صحت اظهارات متهم و همسرش و تکمیل پرونده وجود دارد ؛ لذا دستور بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده برای متهم اصلی پرونده و همچنین همسرش صادر گردید تا تحقیقات کاملی از آنها انجام شود " .