۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

انتقاد مقام گوگل از سایتهای گردشگری ایرانی

مدیر مارکتینگ گوگل خواستار توسعه فضای مجازی در گردشگری ایران شد و گفت: تک‌زبانه بودن سایت‌های گردشگری ایرانی کار کاملی نیست و باید اطلاعات دقیقی در سایت‌های گردشگری خودتان ثبت کنید.
کد خبر : ۲۵۶۲۹۰
صراط: مدیر مارکتینگ گوگل خواستار توسعه فضای مجازی در گردشگری ایران شد و گفت: تک‌زبانه بودن سایت‌های گردشگری ایرانی کار کاملی نیست و باید اطلاعات دقیقی در سایت‌های گردشگری خودتان ثبت کنید.

بیتاریز افیشیادقیو پیش از ظهر امروز، در همایش بین‌المللی بازاریابی دیجیتال و صنعت گردشگری در تبریز بر استفاده از روش‌های نوین و استفاده از تجارب بین‌المللی در جذب گردشگر خارجی تاکید کرد.

وی گفت: چیزی که در رسانه‌های غربی گفته می‌شود با واقعیت‌های موجود در ایران متفاوت بوده و ما خوشحال هستیم که به ایران دعوت شده‌ایم.

افیشیادقیو گفت: آنچه که بسیار مهم است توسعه خرید و فروش دیجیتال بوده و توسعه این بخش بسیار سریع است و آنچه که نیاز گردشگری در زمینه الکترونیک است خرید بلیط و رزرو هتل از طریق سیستم‌های مجازی است.

مدیر مارکتینگ گوگل با بیان اینکه پرداختن به توسعه گردشگری با توجه به توان رقبا امکان‌پذیر خواهد بود، گفت: باید تفاوت‌ها و قدرت طرف مقابل را بدانیم و زمینه‌های قدرت کشورها را بشناسیم.

وی عنوان کرد: کشورهای مختلف و شهرهای زیادی وجود دارد، باید وجه امتیاز خود را برای گردشگران بیان کنیم و در مرحله بعد بتوانیم گردشگران نقطه هدف خود را بشناسیم.

مدیر مارکتینگ گوگل یادآور شد: در حال حاضر، صدها شرکت هواپیمایی و هزاران هتل مطرح، در جهان وجود دارد و بازار عظیم و پر از رقابتی وجود دارد که باید در این میان موفق عمل کرده و بر قابلیت‌ها تکیه کنیم.

افیشیادقیو خواستار توسعه فضای مجازی در گردشگری ایرانیان شد و گفت: تک‌زبانه بودن سایت‌های گردشگری ایرانی کار کاملی نیست و باید اطلاعات دقیقی در سایت‌های گردشگری خودتان ثبت کنید.

وی اظهار داشت: حرکت گام به گام در زمینه گردشگری آنلاین مهم است و باید بتوانیم از ظرفیت موتورهای جستجو در وب استفاده کنیم.

مدیر مارکتینگ گوگل، از برنامه‌ریزی برای توسعه گردشگری میان تبریز و  شرکت‌های بین‌المللی خبر داد و گفت: اگر روش‌های جدید را به کار ببندیم به راحتی پروازهای بین‌المللی به تبریز امکان‌پذیر خواهد بود.

وی بر استفاده از روش‌های نوین جذب مشتری تاکید کرد و گفت: باید در طراحی وب سایت‌ها به سلیقه مخاطبان نیز توجه کنیم و آنچه را که مخاطب، طلب می‌کند در سایت به کار ببندیم.
منبع: فارس