۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶

شیرین‌کاری جدیدگردشگران عرب در اروپا!

گردشگران عربِ کشورهای حوزه خلیج فارس که با رفتارهای نابهنجار خود صدای مردم اروپا را در آورده اند، در تازه ترین شیرین کاری، اردکِ یکی از پارک های انگلیس را کباب کرده و خوردند!
کد خبر : ۲۵۶۳۷۴
صراط: چند جوان از اهالی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، هنگام گردش در یکی از پارک های عمومی انگلیس، اردکِ پارک را سر بریده، کباب کرده و خوردند و از همۀ این ها بدتر این که با انتشار تصویر این شیرین کاری خود در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، به فخر فروشی پرداختند.

این اتفاق در حالی افتاد که پیش از این، مقامات محلی بیشتر شهرهای سیاحتی اروپا که مقصد عرب های حوزه خلیج فارس است، به دلیل رفتار نامناسب و غیرقانونی آنان و ایجاد مشکلات و هرج و مرج، خواستار عدم صدور ویزا برای گردشگردان عرب شده اند.

با انتشار این تصویر، تصور ذهنی اروپایی ها از عرب ها تکمیل شد و اکنون اروپایی ها علاوه بر این که آنان را افرادی تندرو و خون ریز به شیوه داعش می دانند، بر این باورند که این افراد، با وجودِ داشتنِ ثروت زیاد، به ساده ترین قوانین تمدن و شهرنشینی احترام نمی گذارند... قوانینی که کشورهای اروپایی طی سالیان دراز با عمل به آن، به این سطح از پیشرفت و نظم رسیده اند.
در این ویدیو گوشه هایی از رفتار نامناسب گردشگران عرب را که انتقادهای فراوانی در پی داشته است، مشاهده می کنید.
منبع: العالم