۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

تحریف اسلام در فیلم ایرانی!

مفتی کل عربستان سعودی در واکنش به فیلم محمد رسول الله (ص) ساخته مجید مجیدی مدعی شد این فیلم ایرانی مبتنی بر "فسق و تحریف اسلام" است.
کد خبر : ۲۵۶۴۴۵
صراط: روزنامه المرصد عربستان سعودی نوشت: "عبدالعزیز آل مفتی کل و رئیس هیئت علمای ارشد عربستان سعودی اقدام ایران در نمایش دادن فیلمی با عنوان «محمد رسول الله» را شرعی نداست زیرا به گفته وی فیلم در واقع «فیلمی مجوسی» و «دشمنی با اسلامی» است و نباید انتشار یابد."

وی در ادامه ادعاهایش ضد فیلم محمد رسول الله (ص) گفت: "رسول الله (ص) منزه از چنین اقداماتی است و دارای صفات مشخص و اخلاق معروفی است. آنها (ایرانی ها) چیزی غیر واقعی را به تصویر می کشند و در آن رسول الله استهزاء و از منزلت ایشان کاسته می شود زیرا این اقدام فاسقانه و مغایر با دین است و بلکه تحریف اسلام ومعرفی آن به چنین شیوه بدی است."

به نوشته روزنامه الحیات، مفتی کل عربستان سعودی درباره مشاهده و نشر این فیلم هشدار داد زیرا به گفته وی اعتمادی به آنها [ایرانی ها] نیست.

با وجود استقبال گسترده بین المللی از فیلم محمد رسول الله (ص) ساخته مجید مجیدی، مبلغان و مفتی‌های سعودی حتی ماه ها قبل از اکران این فیلم، صرفا به خاطر ایرانی بودن کارگردان آن مواضعی بسیار خصمانه را علیه این فیلم اتخاذ کرده‌اند.
منبع: العالم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز