۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

پسری خواهرِ دختر موردعلاقه‌اش را سوزاند

پس از آن مرد جوان به قضات گفت: من دخالتی در این حادثه ندارم و هر نوع اتهامی را رد می كنم. با هیچكدام از اعضای این خانواده هم ارتباطی نداشتم آنها از روی كینه و دشمنی مرا به عنوان قاتل معرفی كرده اند.
کد خبر : ۲۵۶۴۴۶
صراط: مرد جوانی كه متهم است خانه دختر مورد علاقه خود را به آتش كشیده و دو نفر را به قتل رسانده است، در دادگاه كیفری استان تهران محاكمه شد.

چهارم خرداد سال 90 ماموران پلیس در جریان وقوع یك آتش سوزی منجر به مرگ قرار گرفتند که بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه در خانه ای در كهریزك به تحقیق در این رابطه پرداختند.

تجسس ها نشان داد كه یك پدر و دختر در این حادثه آتش سوزی به شدت سوخته و مرد میانسال جان خود را از دست داده است.

دختر جوان كه به بیمارستان منتقل شده بود در تحقیقات به ماموران گفت: مردی به نام "سعید" به خواهرم علاقه داشت و می خواست با او ازدواج كند، ولی پدرم مخالفت می كرد. شب حادثه هم او به خانه ما آمد و می خواست خواهرم را با خودش ببرد كه ما مانع او شدیم. او هم كه به شدت عصبی بود یك سطل بنزین را روی من و خانه خالی كرد و همه جا را به آتش كشید.

در ادامه ماموران پلیس با توجه به اظهارات شاهدان به سراغ متهم رفتند و او را درحالی دستگیر كردند كه زن جوان نیز در بیمارستان به علت شدت سوختگی جان باخت.

بنابراین مرد جوان به اتهام قتل پدر و دختر تحت بازجویی قرار گرفت ولی همه چیز را انكار كرد. او به ماموران گفت: من اصلا هیچ ارتباطی با این خانواده نداشتم و آنها به خاطر دشمنی با من، مرا وارد این پرونده كرده اند. آنها همیشه رفت و آمدهای مشكوكی به خانه شان داشتند و من مطمئنم كسی از روی كینه و دشمنی دست به چنین كاری زده است.

با وجود این اظهارات، مرد جوان به دلیل شهادت شاهدان مجرم شناخته شد و پرونده اش برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه كیفری استان تهران فرستاده شد.

این مرد صبح روز گذشته در مقابل هیات قضایی قرار گرفت و باز هم قتل را انكار كرد. در ابتدای این جلسه خانواده اولیای دم درخواست قصاص كردند و گفتند: آن شب ما همه در خانه بودیم و دیدیم كه این مرد آمد و آنجا را به آتش كشید.‎

پس از آن مرد جوان به قضات گفت: من دخالتی در این حادثه ندارم و هر نوع اتهامی را رد می كنم. با هیچكدام از اعضای این خانواده هم ارتباطی نداشتم آنها از روی كینه و دشمنی مرا به عنوان قاتل معرفی كرده اند.

در پایان این جلسه نیز هیات قضایی وارد شور شد و ادامه رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده كه شاهدان در دادگاه حضور یابند موكول كرد تا پس از شنیدن اظهارات شاهدان در این خصوص تصمیم گیری كنند.