۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

اعتصاب پرسپولیسی‌ها چگونه منتفی شد؟

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امروز در زمان ورود به باشگاه درفشی‌فر قصد تمرین کردن نداشتند که با صحبت‌های سرمربی این تیم حاضر به تمرین شدند.
کد خبر : ۲۵۶۴۷۹
صراط: بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امروز در زمان ورود به باشگاه درفشی‌فر قصد تمرین کردن نداشتند که با صحبت‌های سرمربی این تیم حاضر به تمرین شدند.

در حالی که صحبت از اعتصاب بازیکنان پرسپولیس و تمرین نکردن آنها به دلیل مشکلات مالی به گوش می‌رسد اما سرخ‌پوشان امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شده و به زدن وزنه پرداختند.

این در حالی است که بازیکنان پرسپولیس در ابتدا قصد تمرین نداشته و نمی‌خواستند تمرین کنند اما برانکو در رختکن خطاب به بازیکنان می‌گوید که حالا که تا اینجا آمدید حداقل وزنه بزنید تا بدن‌هایتان در آمادگی باشد.

در همین حین تعدادی از بزرگ‌ترهای پرسپولیس از برانکو می‌خواهند که بازی عصر مقابل نیروی زمینی را لغو کند چرا که بازیکنان از نظر روحی روانی در شرایط خوبی نیستند و احتمال دارد دچار آسیب‌دیدگی شوند که برانکو هم با این درخواست بازیکنان باسابقه پرسپولیس موافقت می‌کند.

در همین حین بازیکنان از مشکلات مالی به برانکو گلایه می‌کنند و سرمربی سرخ‌پوشان هم به آنها می‌گوید که خواسته شما منطقی است و ما با هم یک تیم هستیم و همه پشت همدیگر خواهیم بود. هر تصمیمی که شما بگیرید من هم از آن حمایت می‌کنم چرا که شرایط شما را درک می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس خطاب به بازیکنان ادامه می‌دهد که من از مشکلات شما آگاه هستم و این مسئله را به مسئولان باشگاه هم منتقل کردم چرا که بازیکنی که از نظر روحی شرایط خوبی نداشته باشد نمی‌تواند در تیم هم اثر خوبی بگذارد.

در این خصوص گفتنی است به احتمال فراوان علی‌‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در تمرین عصر این تیم شرکت خواهد کرد تا در جمع بازیکنان به صحبت بپردازد. طاهری قصد دارد با بازیکنان پرسپولیس صحبت کند تا شرایط به روزهای عادی برگردد. این در حالی است که از سوی باشگاه به بازیکنان گفته شده که تا یکی دو روز دیگر به حساب آنها پول واریز خواهد شد.
منبع: فارس