۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲

کواچ: از صحبت‌هایم سوبرداشت شد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: متاسفانه رسانه های روسی از صحبت های من برداشت اشتباه کرده اند.
کد خبر : ۲۵۶۴۹۲
صراط: سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: متاسفانه رسانه های روسی از صحبت های من برداشت اشتباه کرده اند.

اسلوبودان کواچ در پایان آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران پیش از اعزام به جام جهانی 2015 ژاپن در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: در تورنمنت دوستانه واگنر نمایش خوبی نداشتیم اما در دو دیدار دوستانه با تیم روسیه در مسکو توانستیم عملکرد خوبی از خود ارائه دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره علل این نتایج ضعیف اظهار کرد: تیم ما با 100درصد آمادگی راهی این مسابقات دوستانه نشده بود. پس از آن نتایج در واگنر با بازیکنان صحبت و تلاش کردیم وضعیت تیم را به حالت بهتری تغییر دهیم که خوشبختانه موفق شدیم و تیم ملی ایران توانست در ادامه نتیجه بهتری بدست آورد.

وی افزود: من پس از نتیجه ضعیف تیم در واگنر در رختکن با بازیکنانم خیلی جدی صحبت کردم و روی صحبتم هم همه 14 بازیکن حاضر در تیم بود. من با همه صحبت کردم و عکس االعمل این حرف های هم در بازی های بعدی با روسیه دیده شد و عکس العمل بازیکنان نیز خیلی خوب بود.

بوبان افزود: خوشبختانه روند مسابقات دوستانه ما به جام جهانی شباهت داشت به این ترتیب که ابتدا سه بازی را در لهستان برگزار کردیم و بعد از آن در روسیه سه دیدار دیگر را در  فاصله زمانی کم برگزار کردیم. این روند بازیکنان را تا حدودی با شرایط جام جهانی آشنا کرد.

وی درباره مهم ترین حریفان تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی عنوان کرد: به اعتقاد من تیم های آمریکا، روسیه، لهستان حریفان اصلی ما در این مسابقات هستند. البته نباید این موضوع را هم فراموش کرد که تیم ملی ایتالیا با تغییر مربی خود در شرایط خوبی قرار گرفته است و می تواند حریف سختی باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره مصاحبه ای که از او در یک رسانه روسی منتشر شده بود، گفت:به نظرم در ترجمه برخی از قسمت های این مصاحبه اشتباهاتی رخ داده بود. من نگفته بودم که فدراسیون برنامه های من را به هم ریخت. من وقتی که متوجه شدم فرد مصاحبه کننده در جریان نیست که ما با تیم الف در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر نشدیم، برای او توضیح دادم که در برنامه ما تغییر ایجاد شد اما متاسفانه مطلب جور دیگری برداشت شد.

کواچ درباره صحبت هایی که مبنی بر درگیری او با مهدی مهدوی مطرح شده بود، گفت: این موضوع اصلاً صحت ندارد. من مشکلی با این بازیکن ندارم. به نظر من این یک حرف احمقانه است. مهدوی بازیکن بسیار حرفه ای است و نمی دانم چرا این حرف ها زده شده است.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: خوشبختانه تیم ایران جلوی همه این حریفان بازی کرده و موفق به شکست آن ها شده است و این نشان می دهد تیم ما هم به همین اندازه شانس دارد. از طرفی باید دقت داشته باشیم تا مقابل تیم های ضعیف تر هم خوب بازی کنیم و به آن ها احترام بگذاریم. اگر قرار باشد بازیکن یا بازیکنانی حرف من را گوش نکنند در تیم ملی جای نخواهد داشت و اگر فدراسیون اینگونه بخواهد، جای من هم در تیم ایران نخواهد بود.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط کواچ والیبال