۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
جدایی اوکتاویو علت خاصی نداشت!

دبیری: کی‌روش مصاحبه حاشیه‌ای نکند

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه هیأت رئیسه درخواست‌های کی‌روش به صورت کتبی مورد تصویب اعضا قرار گرفت.
کد خبر : ۲۵۶۴۹۶
صراط: عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه هیأت رئیسه درخواست‌های کی‌روش به صورت کتبی مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

شهرام دبیری پس از جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص مصوبات این جلسه اظهار داشت: ما با سرمربیگری محمدحسین میرشمسی در تیم ملی فوتبال ساحلی به توافق رسیدیم اما در خصوص سرمربیگری شمسایی در تیم ملی فوتسال مشکلی وجود داشت و آن حضور او در تیم تأسیسات بود که اعضای هیأت رئیسه مخالف این بودند که وحید شمسایی همزمان در تیم ملی و تأسیسات فعالیت کنند.

وی در مورد اینکه چه زمانی قرار است سرمربی تیم ملی فوتسال معرفی شود، یادآور شد: قرار است در دو سه روز آینده در اینباره تصمیم گرفته شود با توجه به اینکه تنها مشکل حضور شمسایی در تیم تأسیسات بود قرار شده کفاشیان با او صحبتی داشته باشد تا در اینباره تصمیم بگیرد. از نظر فنی اعضاء موافق حضور شمسایی در تیم ملی بودند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چرا با مارکو اوکتاویو که نتایج خوبی در تیم ملی فوتبال ساحلی کسب کرده بود قطع همکاری کردند، تأکید کرد: اوکتاویو نتایج خوبی گرفته بود و جدایی او علت خاصی نداشت. اعضاء معتقد بودند که او دو سال کار کرده و نتایج خوبی کسب کرده اما هم اکنون باید یک سرمربی که داخلی باشد و بازیکنان خوبی هم به تیم ملی معرفی کرده انتخاب شود که بهترین گزینه میرشمسی بود.

دبیری در مورد اینکه اسدی مشکلات مالی را علت جدایی اوکتاویو دانسته گفت: نه چنین موضوعی مطرح نشده و بحث قرارداد وجود ندارد.

وی در مورد اینکه در خصوص سفر تیم ملی به گوام در این جلسه صحبت شده یا خیر، گفت: در این جلسه صحبتی انجام ندادیم بلکه یکسری درخواست‌های قبلی کی‌روش از فدراسیون وجود داشت که به صورت مکتوب مصوب شد، درخواست‌هایی از جمله بازی‌های تدارکاتی، زمین تمرین، هماهنگی با سازمان لیگ و سایر مسائل که آن را تصویب کردیم.

دبیری در مورد اینکه آیا در خصوص پاداش بازیکنان هم تصمیم‌گیری شد، گفت: در مشهد موضوعی مطرح شده بود که پاداش ملی‌پوشان با 50 درصد افزایش روبرو باشد اما قرار نیست چنین چیزی عملی شود و در حد 20-30 درصد خواهد بود.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه کی‌روش پس از دو ماه وقتی به ایران بازگشت باز هم طلبکار بود در حالیکه تیم ملی عراق تنها 48 ساعت پیش از بازی ملی‌پوشانش را در اختیار دارد، تصریح کرد: کی‌روش برنامه‌ای به ما داده است و درخواست‌هایی در خصوص بازی‌های تدارکاتی و اردوهای تیم ملی از ما دارد. ما هم طبق برنامه پیش می‌رویم و او باید در مقاطع تعیین شده حضور پیدا کند البته می‌تواند به مرخصی برود اما طبق قراردادش باید عمل شود، حالا بهتر است در این شرایط مصاحبه‌ای صورت نگیرد که باعث ایجاد حاشیه شود بلکه باید همه حمایت کنند.

وی در مورد اینکه تیم ملی بزرگسالان در اولویت قرار دارد یا تیم ملی امید، تأکید کرد: مسلماً‌ اولویت ما تیم ملی بزرگسالان است. در هر جلسه هم گزارش فعالیت تیم ملی مورد بررسی قرار می‌گیرد بهتر است کی‌روش هم تعامل داشته باشد و مصاحبه‌ای انجام ندهد که باعث ایجاد حاشیه شود.
منبع: فارس