۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
متهم:

عکس پروفايل آن دختر چشمم را گرفت!

رئيس پليس فتا خراسان رضوي از دستگيري عامل مزاحمت اينترنتي براي زن جوان در فضاي مجازي خبر داد!
کد خبر : ۲۵۶۴۹۷
صراط: سرهنگ سيد محسن عرفاني در تشريح خبر گفت: خانم جواني با در دست داشتن شکواييه اي به پليس فتا مراجعه و بيان داشت: فردي با ايجاد مزاحمت در فضاي مجازي قصد آزار و اذيت او دارد.

شاکي در اظهارات اوليه خود گفت: از مدتي قبل ،افرادي ناشناس از سراسر کشور با گوشي تلفن او تماس گرفته و درخواست خريد پرنده سخنگو دارند.

وي خاطر نشان كرد: کارشناسان پليس فتا پس از بررسي هاي لازم و تحقيقات فني صورت گرفته توانستند ريشه اصلي مزاحمت هاي زن جوان را در فضاي مجازي و يکي از سايت هاي خريد و فروش شناسايي و او را در اقدامي غافلگيرانه دستگير كنند.

متهم پس از رويارويي با شواهد فني به بزه خود اعتراف و انگيزه خود را از مزاحمت هاي پياپي براي زن جوان، علاقمندي به او عنوان کرد.

متهم در پاسخ به سوالي که کارشناسان از وي در رابطه با نحوه آشنايي با شاکي داشتند گفت: در يکي از شبکه هاي اجتماعي عکس پروفايل وي که بسيار زيبا بود چشمم را گرفت و در پي آن سعي کردم با ايجاد رابطه دوستي دل وي را بدست آورم و پس از شنيدن پاسخ منفي از شاکي اقدام به گرفتن انتقام از وي با اعلام شماره اش به عنوان فروشنده طوطي سخنگو در سايتي نمودم اما هرگز گمان نمي کردم کسي بتواند من را شناسايي نمايد.

سرهنگ عرفاني در پايان از کاربران در اينترنت درخواست کرد: در صورت استفاده از شبکه هاي اجتماعي، عکس پروفايل خود را به گونه اي انتخاب نمايند که خود را در معرض مخاطرات اينترنتي قرار ندهند.