۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳

تداوم وزش بادو گردوخاک در شرق کشور

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از تداوم وزش باد شدید همراه با گرد و خاک طی 24 ساعت آینده در شرق کشور خبر داد.
کد خبر : ۲۵۶۶۵۹
صراط: احد وظیفه بر اساس آخرین داده های هواشناسی طی سه روز آینده به سبب وجود جریانات مرطوب جنوبی و جنوب شرقی، در استان های واقع در جنوب شرق ،برخی نقاط استانهای جنوبی، سواحل دریای عمان و جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز، به ویژه در ساعات بعد از ظهر، رشد ابرهای جوششی، رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و در پاره ای نقاط باد و گرد و خاک پیش بینی میشود.

وی افزود:امروز شرق تنگه هرمز و روزهای جمعه و شنبه خلیج فارس،تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.همچنین در ساعات بعد از ظهر امروز در ارتفاعات البرز در استانهای مازندران و تهران بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد:طی 24 ساعت آینده وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در شرق کشور به ویژه منطقه زابل تداوم خواهد داشت.

وظیفه در ادامه با اشاره به وضعیت هوای پایتخت گفت: آسمان تهران امروز، کمی ابری در بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات گاهی وزش باد و بارش پراکنده با بیشینه و کمینه دمای 32 و 21 سانتیگراد است. همچنین آسمان این شهر در روز جمعه،صاف در پاره‌ای نقاط وزش باد در بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات و در روز شنبه، صاف،گاهی وزش باد در بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات با بیشینه و کمینه دمای 33 و 21 و 34 و 22 درجه سانتیگراد خواهد بود.

منبع: ایسنا