۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
وایت:

گوام متفاوتی در کشورمان خواهید دید

سرمربی تیم ملی فوتبال گوام گفت:تبریک به تیم ایران می‌گویم که خوب کار کرد و نشان داد چرا بهترین تیم آسیا است.
کد خبر : ۲۵۶۶۹۶

صراط: گری وایت پس از شکست 6 بر صفر گوام مقابل ایران در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: در وهله اول از کی‌روش و فدراسیون فوتبال ایران و همه هواداران تشکر می‌کنم به خاطر رفتار خوبی که با ما داشتند. تبریک به تیم ایران می‌گویم که خوب کار کرد و نشان داد چرا بهترین تیم آسیا است.

وی ادامه داد: در مورد تیم خودم باید بگویم که خوب شروع نکردیم و گل اول را زود خوردیم و مجبور شدیم در نیمه دوم تیم را متحد کنیم و بازی دیگری از ما شاهد بودید. از این بازی نکات مثبت را خواهیم گرفت و مطمئن باشید گوام متفاوتی را در کشورمان خواهید دید. از شرایطی که مطمئنا به نفع ما خواهد بود استفاده خواهیم کرد.

سرمربی گوام در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه بعد از بازی روحیه‌ به بازیکنان تیمش داد تصریح کرد: این کار را انجام دادیم و در بین دو نیمه هم این کار را کردیم تا بازیکنانم تمرکز را به دست بیاورند. آمده بودیم که به تیم ایران زحمت بدهیم تا حدودی در نیمه دوم موفق شدیم حالا هم باید خود را برای بازی با عمان آماده کنیم باید به پیشرفت خودمان ادامه دهیم. ایران باید نصف جهان را پرواز کند و به کشورمان برسد و مطمئنا شرایط آسانی در کشورمان نخواهد داشت.

وایت گفت: تیم ما جوان است و در پروسه یادگیری است و شاید این جمع کردن تیم دلیلش همین مسئله بود.

وی در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای صدرنشینی دارد خاطرنشان کرد: مطمئنا خیلی هیجان زده هستیم که مقابل تیمی مثل عمان بازی می کنیم ما 170 هزار جمعیت داریم. بازیکنانم مغرور بودند. از نتیجه بازی راضی نیستم اما از روحیه و عکملکرد آنها به خصوص در نیمه دوم راضی هستم.

منبع: فارس