۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

نقش مادر امام علی(ع) مرا منقلب کرد

فیلم محمد(ص) افتخار عظیمی برای ایران، جهان و هر بازیگری است.
کد خبر : ۲۵۶۷۶۳
صراط: پانته‌آ مهدی‌نیا بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو که نقش فاطمه بنت اسد مادر حضرت علی(ع) را در فیلم «محمدرسول‌الله» بازی می‌کند، درخصوص نحوه انتخاب برای این نقش و حسش نسبت به آن گفت: بعد از پشت سرگذاشتن مراحل تست گریم و بازیگری در نهایت به لطف خداوند برای این نقش انتخاب شدم. به هر حال نقش من و این فیلم جزو مواردی است که هر بازیگری نمی‌تواند آن را تجربه کند. این فیلم بسیار بزرگ و افتخار عظیمی برای ایران، جهان و هر بازیگری است که درآن همکاری کرده است. 

وی افزود: به هر حال فاطمه بنت اسد مادر حضرت علی(ع) بودن آدم را منقلب و شاد می‌کند و حس بسیار شیرینی است، چون زمانی که فوت شدند، حضرت محمد(ص) با بیان اینکه فاطمه بنت اسد برای من مادری کرده، لباس خود را به عنوان کفن برای او استفاده کردند.

وی درخصوص استقبال مخاطبان از این فیلم عنوان کرد: با وجود اینکه بیشتر در سکوت خبری به سر می‌بردیم اما فکر می‌کنم خیلی‌ها به دلیل گروه حرفه‌ای، موضوع و وجود مجیدی منتظر دیدن فیلم «محمدرسول‌الله» هستند.

مهدی‌نیا اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در این فیلم بازی کردم و به طور قطع جزو برترین‌ فیلم‌های ایران و جهان اسلام خواهد شد.

این بازیگر از خاطره خود در فیلم «محمدرسول‌الله» گفت: «یک خاطره‌ای براتون تعریف می‌کنم اما دوست ندارم شعاری بشه، اما چیزی هست که وجود داره. یک روزی من حالم خوب نبود با خانم آزادی ور و خیلی از کسانی که همکارم بودن، نشسته بودیم و گفتگو می‌کردیم، خیلی جالبه خانم آزادی ور به من گفت: پانته‌آ‌ جان راستی می‌تونی بری کنار کعبه دعا کنی و اگر حاجتی رو خواستی بگیری، شاید باورتون نشه، ولی بارها و بارها کنار این کعبه به نیت خونه خدا دعا کردیم و دعاهامون مستجاب شد.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز