۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸

حاشیه دیدار استقلال ـ نیروی زمینی

هوادارانی که به تماشای بازی استقلال و نیروی زمینی نشسته بودند، اعتقاد داشتند استقلال باید قید بازیکن عراقی و پرحاشیه‌اش را بزند
کد خبر : ۲۵۶۸۰۶

صراط: دیدار تدارکاتی تیم‌های استقلال و نیروی زمینی درحالی در نیمه دوم و در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد که تیم استقلال در نیمه دوم با ترکیب تغییر کرده‌ای نسبت به نیمه اول به بازی آمد. بازیکنانی مثل وحید طالب‌لو، سجاد شهباززاده، سیدمجید حسینی و... بازیکنانی هستند که در نیمه دوم برای آبی‌پوشان بازی کردند.

* برخلاف نیمه اول که تماشاگران را به زمین شماره 2 راه ندادند تا این بازی را تماشا کنند، اما در نیمه دوم هواداران استقلال موفق شدند بازی تیم محبو‌ب‌شان را از نزدیک ببینند.

* بازیکنانی مثل مهدی رحمتی، پروپیچ و... که در نیمه اول بازی کرده و در نیمه دوم جای خود را به بازیکنان دیگر دادند، پشت دروازه مشغول ریکاوری شدند. این در حالی است که پروپیچ در نیمه دوم دوباره به میدان آمد.

* فرشاد فلاحت‌زاده سرمربی تیم نیروی زمینی آنقدر در کنار زمین دادوفریاد کرد که توجه همه را به خود جلب کرده بود.

* در نیمه اول نیروی زمینی بهتر از استقلال بازی می‌کرد، به طوری که چند موقعیت گل‌زنی هم از دست دادند.

* دوربین واحد مرکزی خبر برای پوشش این بازی به زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی آمده بود، اما با ممانعت مسئولان اجازه تصویربرداری به این دوربین داده نشد، البته خبرنگاران واحد مرکزی خبر رایزنی‌هایی کردند تا بتوانند از این بازی تصویربرداری کنند.

* تماشاگرانی که دیدار استقلال و نیروی زمینی را از نزدیک تماشا می‌کردند درمورد حاشیه‌هایی که کرار برای این تیم ساخته به صحبت می‌پرداختند. این عده از هواداران معتقد بودند که کرار به جز حاشیه برای استقلال چیز دیگری ندارد و باید قید او را بزنند.

منبع: فارس