۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲

زلزله۱۰نفر را دراردبیل راهی بیمارستان‌کرد

زلزله ۵.۷ ریشتری جمهوری آذربایجان ۱۰ مصدوم در پارس آباد اردبیل برجای گذاشت.
کد خبر : ۲۵۶۸۰۸
صراط: این زلزله که صبح امروز در ۲۲ کیلومتری شهر قبله جمهوری آذربایجان رخ داد، موجب مصدومیت ۱۰ شهروند پارس آباد در شمال استان اردبیل شد که این افراد به مراکز درمانی اعزام شده اند.
 
علی اسلامی  مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل با بیان اینکه زلزله آذربایجان در اکثر شهرهای شمالی این استان احساس شده است،اظهار کرد: بیشترین شدت زلزله در شهر پارس آباد به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان بود، کما اینکه در شهرهای بیله سوار و گرمی نیز این زلزله احساس شد.
 
مدیرکل مدیریت بحران استان با تاکید بر اینکه این زلزله هیچگونه تلفات جان نداشته است، تصریح کرد: البته تعدادی مصدوم به دنبال این زلزله در پارس آباد داشتیم که علت آن خود زلزله نبود بلکه این افراددر هنگام ترس و فرار از زلزله با مصدومیت مواجه شدند.
 
وی در عین حال این زلزله را با خسارات جزئی مالی برای اماکن روستایی و شهری همراه دانست و متذکر شد: در برخی از روستاهای پارس آّباد و سایر شهرهای شمالی منازل روستایی غیرمقاوم با خسارت روبرو شده اند.
 
اسلامی تاکید کرد که برای برآورد این خسارت ها اکیپ های کارشناسی به محل اعزام شده تا خسارات ناشی از زلزله آذربایجان به صورت دقیق تر بررسی شود.