۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲

اظهارات مظلومی بعد از توقف مقابل نیروی زمینی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: همه باید نظم و انضباط را رعایت کنند چه کرار باشد و چه مهدی رحمتی.
کد خبر : ۲۵۶۸۱۲

صراط: پرویز مظلومی بعد تساوی بدون گل تیمش در دیدار دوستانه مقابل نیروی زمینی، در جمع خبرنگاران در محل نشست خبری که از سوی باشگاه استقلال تدارک دیده شده است، گفت: خوشحالم که شرایطی مهیا شده که بتوانیم با آمادگی کامل حداقل هفته‌ای یکبار در خدمت دوستان رسانه‌ای باشیم.

وی افزود: اردوی خوبی طی یک هفته گذشته داشتیم ولی بدن بازیکنان واقعا گرفته بود. این مسئله طبیعی بود. جا دارد از مسئولان باشگاه تشکر کنم که با این شرایط مالی چنین اردویی را برایمان در نظر گرفتند.

وی تصریح کرد: 8 بازیکن را در اختیار نداشتیم. تعدادی از بازیکنان در اردوی تیم ملی هستند و ریوالدو هم به دلیل مشکلات در تمرینات نبود. مگویان به ارمنستان رفته ولی با همه این شرایط اردو را برگزار کردیم.

سرمربی استقلال تأکید کرد: یک گله دارم مگر جام حذفی بازی رسمی فوتبال نیست؟ می‌خواهند پنج‌شنبه بازیکنان ما را تحویل بدهند. شما فرض کنید رقیب ما قوی نیست اگر از مسابقات حذفی کنار رفتیم دیگر در مسابقات نیستیم. خیلی از تیم‌های کوچک تیم‌های بزرگ را حذف کردند. اصلا با این نیت بازیکنان امید را بردند که برایمان بازی نگذارند اما قولشان عملی نشد. حتی با حبیب کاشانی هم حرف زدم. جالب اینجاست بازیکنان ما شب مسابقه باید به دبی بروند و روادید بگیرند. چرا کارلوس کی‌روش یک روز به بازیکنان استراحت نداد تا آنها روادید بگیرند به نظر تعامل بین تیم ملی و باشگاه‌ها نیست و باشگاه‌ هم نامه زده تا دیدار جام حذفی به تعویق بیفتد.

مظلومی در خصوص اینکه بازیکنان به خاطر مشکلات مالی تحت فشار قرار گرفتند و حنیف‌ عمران‌زاده با یکی از تصویربرداران درگیری پیدا کرد، گفت: یکسری از بازیکنان پول‌های خود را گرفتند و مشکلی از این بابت نیست. کادرفنی، پزشکی و تدارکات یک ریال نگرفتند و چه خوب بود درصدی از مبالغی که بازیکنان داده شده به کادرفنی هم داده می‌شد. در مورد خودم صحبت نمی‌کنم اما وظیفه دارم از کادرفنی‌ام دفاع کنم. با همه این احوال وظیفه داریم کارمان را خوب دنبال کنیم و این مشکلات همیشه در دو باشگاه بزرگ پایتخت بوده است.

وی تأکید کرد: همیشه به بازیکنانم گفته‌ام اگر استقلال این همه مشکل مالی دارد چرا به این تیم می‌آیید؟ هر بازیکنی که به این تیم می‌آید باید مشکلات مالی را درک کند و صبر و تحمل داشته باشد. در مورد بازیکنان خارجی حرف دیگری دارم چون آنها برای پول می‌آیند و برای آنها خیلی تأکید دارم که باشگاه به تعهداتش عمل کند. خودم را جای اینها می‌گذارم چون دوری از وطن را تحمل می‌کنند. کما اینکه یکی دو نفر این روزها مشکل دارند.

به گزارش فارس،‌سرمربی استقلال در مورد آخرین وضعیت جاسم کرار و ریوالدو، گفت: کدام عضو هیأت مدیره گفته ریوالدو مشکلی ندارد؟ او بخشی از پولش را گرفته و مشکل مسکن دارد حالا هم مصرانه می‌خواهد از استقلال جدا شود البته هر جلسه‌ای که ریوالدو به تمرینات نیامده جریمه خواهد شد. او رضایت‌نامه‌اش را می‌خواهد و ما منتظر این هستیم تا مدیربرنامه‌اش بیاید و مشکلش حل شود در مورد کرار هم باید بگویم در این هفته که در اردو بودیم یکی از پرتلاش‌ترین بازیکن من بود ولی مشکل مسکن او و هتلی که در آن اقامت داشته باعث شده تا اردو را ترک کند و به کرج برود.البته اینها دلیل نمی‌شود که بی‌نظمی کند او دیشب از من مرخصی می‌خواست ولی به او اجازه ندادم. کرار هم بدون اجازه از ما اردو را ترک کرد و در اختیار کمیته انضباطی است همه باید نظم و انضباط را رعایت کنند چه کرار باشد و چه مهدی رحمتی. من سرمربی تیم هستم و حق اخراج بازیکن را ندارم امام وظیفه‌ام این است که در چارچوب مسائل انضباطی او را در اختیار باشگاه قرار دهم.حتی اگر او حق داشته نباید اردوی تیمش را ترک می‌کرد او را در اختیار باشگاه گذاشتم.

وی در خصوص اظهار نظر بزرگی مبنی بر اینکه از ابتدا هم او را نمی‌خواستیم، گفت: او چنین حرفی به من نزده است او باید در حیطه کمیته انضباطی صحبت کند نه فنی من بازیکنان را می‌خواهم و به همین دلیل باشگاه باید آنها را تامین می‌کرد.

مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا شب قبل در هتل حضور داشته یا نه، اظهار داشت: شب در هتل بودم اما رفتم و صبح به اردو برگشتم.

وی در مورد اتفاقات سال قبل که پیرامون کرار اتفاق افتاد، تصریح کرد: خیلی از مسائل کرار را بزرگ جلوه دادند و او اگر آرامش داشته باشد یکی از بهترین بازیکنان ما است.

سرمربی استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود کرار با فرزاد مجیدی شب قبل درگیری لفظی پیدا کرده است، اظهار داشت: هیچ درگیری نبود و این دو نفر فقط جر و بحثشان شد این که درگیری فیزیکی بین این دو نفر عنوان شده اصلا صحت ندارد.

منبع: فارس