۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵

تمجید رسانه‌های روس از عملکرد آزمون

رسانه های فوتبالی روسیه درخشش سردار آزمون در تیم ملی ایران را پوشش دادند و از این بازیکن ایرانی به عنوان علی دایی آینده فوتبال ایران خبر دادند.
کد خبر : ۲۵۶۸۳۶
صراط: سردار آزمون بازیکن جوان ایرانی که یکی از استعدادهای برتر فوتبالی در ایران محسوب می شود در چند سال گذشته توانسته با درخشش در روبین کازان و روستوف نامی برای خود دست و پا کند و در تیم ملی ایران نیز به خوبی گلزنی کند.

در حالی که همه علاقه مندان به فوتبال منتظر بودند تا آزمون را در تیمی بزرگ ببینند این بازیکن فعلا ترجیح داده است تا قبل از جام جهانی 2018 در روسیه باقی بماند. او تاکنون طی 11 بازی ملی 7 گل برای ایران به ثمر رسانده است و می تواند با ادامه این روند سالها به مهاجم اول تیم ملی ایران تبدیل شود و نام علی دایی را زنده کند. این بازیکن ایرانی در بازی با گوام موفق شد دو گل به ثمر برساند و یک پنالتی بگیرد و همکاری خوبی در گلهای بعدی ایران داشته باشد تا بهترین بازیکن میدان شود.

پایگاه ایرنتی championed روسیه با تمجید از این بازیکن جوان نوشت: آزمون یکی از ستاره های آخر هفته فوتبال جهان بود که توانست در تیم ملی کشورش بدرخشد و پاسخ اعتماد کی روش را بدهد. این مربی پرتغالی بعد از جام جهانی تغییر و تحولات زیادی ایجاد کرده است که یکی از آنها بازی دادن به سردار آزمون مهاجم روستوف بوده است که این بازیکن نیز با گلزنی و بازیهای خوب خود به خوبی پاسخ کی روش را داده است.

روزنامه گاتزتا روسیه نیز با تمجید از این بازیکن جوان نوشت: قدرت سردار آزمون تنها به پا خلاصه نمی شود و او روی ضربات سر نیز تبحر ویژه ای دارد و این موضوع را بار دیگر در تیم ملی ایران نشان داد. او با این روند می توانند مانند علی دایی شود چرا که اکثر توانایی های دایی را دارد.

سردار آزمون این فصل در تیم روستوف بازی می‌کند و بلافاصله بعد از بازی با هند راهی روسیه خواهد شد تا تیمش را در بازی های لیگ روسیه همراهی کند.

منبع: ایسنا