۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳

5 ستاره از فرانسه که باید شناخته شوند

تیم ملی فوتبال فرانسه با توجه به میزبانی این کشور در یورو 2016 روزهای راحت و ساده‌ای را تجربه می‌کند، در این تیم ستارگان جوانی حضور دارند که خود را برای درخشش در این تورنمنت بزرگ آماده می‌کنند.
کد خبر : ۲۵۶۸۵۳

صراط: تیم ملی فوتبال فرانسه به مربیگری دیدیه دشان خود را برای قهرمانی در رقابتهای جام ملتهای اروپا 2016 آماده می‌کند و مردم فرانسه منتظر تماشای بهترین تیم ملی تاریخ فوتبال کشورشان هستند. در این تیم ملی اما 5 بازیکن جوان حضور دارند که به گفته و شهادت بسیاری از کارشناسان فوتبال، آینده‌ای بسیار درخشان داشته و در این جام اروپایی نیز خواهند درخشید.

1- حاتم بن عرفا (حاتم ابن عرفة) - (نیس، مهاجم) 

بازیکن جوانی که در لیون، مارسی، نیوکاسل و هال سیتی خوش درخشیده و این روزها از مهره‌های کلیدی نیس فرانسه است. 13 بازی ملی و دو گل زده در کارنامه اوست.

2- عبدو دیابی - (مارسی، هافبک)

ستاره 29 ساله و شماره 5 المپیک مارسی در اوسر و آرسنال نیز خوش درخشیده و 16 بازی ملی را به ثبت رسانده است. 

3- لاسانا دیارا (مارسی، هافبک)

بازیکن شماره 10 مارسی که در رئال مادرید، فصل باشکوهی را تجربه کرد و سابقه درخشش در چلسی، آرسنال و لوکوموتیو مسکو را نیز در کارنامه خود دارد.

4- لایوین کورزاوا ( موناکو، مدافع)

ستاره 23 ساله موناکو دو روز پیش با پاریسن ژرمن قرارداد رسمی منعقد کرده و به هر حال اکنون بازیکن پاریس محسوب می‌شود. او برای موناکو 73 بار به میدان رفته و تنها دو بازی ملی دارد.

5- آنتونی مارسیال (منچستر یونایتد، مهاجم)

ستاره 19 ساله موناکو به تازگی به اردگاه شیاطین سرخ ملحق شده و در پیروزی اخیر فرانسه برابر پرتغال نقشی بسیار مهم داشت. این اولین بازی ملی مارسیال بود.


منبع: فارس