۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

سوءاستفاده اصلاح‌طلبان از یک تغییر در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری

روزنامه اصلاح طلب شرق، ماجرای تغییر تصمیم صداوسیما در دعوت از حمید بعیدی نژاد را بهانه ای قرار داد تا از این طریق، رویه هسته ای صداوسیما را تخریب کند.
کد خبر : ۲۵۶۸۷۵
صراط: روزنامه اصلاح طلب شرق، ماجرای تغییر تصمیم صداوسیما در دعوت از حمید بعیدی نژاد را بهانه ای قرار داد تا از این طریق، رویه هسته ای صداوسیما را تخریب کند.

به گزارش صراط، این روزنامه با نام بردن از برخی از دیگر برنامه های هسته ای رسانه ملی، آنها را در جهت مخالفت با رویکرد هسته ای دولت دانسته است.

این در حالی است که پیش از این، بسیاری از منتقدان سیاست هسته ای دولت از رسانه ملی به دلیل آنکه مجالی برای بیان نظرات آنها داده نشده بود، انتقاد کرده بودند.

شرق در بخشی از گزارش خود نوشت: صداوسیما که همواره متهم است در بازی‌های سیاسی سمت یک جریان را گرفته، در این ماه‌های اخیر در پرونده هسته‌ای هم بارها از سوی منتقدان یا دولت سرافراز متهم به بی‌عدالتی شده است؛ متهم به اینکه از برجام بهره‌برداری سیاسی کرده و وجه تخریب و نقد سیاست دولت در پرونده هسته‌ای و تیم دیپلماسی بر وجوه مثبت آن چربیده است. در تحلیل برجام هم همواره بر نقاط ضعف آن تأکید شده و منتقدانش بیش از حامیانش از رسانه ملی سهم گرفته‌اند. هم‌زمان با در جریان‌ بودن مذاکرات هسته‌ای هم در چندین‌ نوبت از صداوسیما مستندهایی پخش شد که محتوایش القاگر بیهودگی مذاکرات و تضعیف عملکرد تیم هسته‌ای بود؛ مستند‌هایی با عنوان «سال‌های هسته‌ای»، «از هیروشیما تا لوزان»، «شطرنج با گرگ‌ها» و«سکوت استقلال، فریاد پیروزی». این درحالی است که پرونده هسته‌ای، پرونده‌ای ملی است نه متعلق به یک جناح یا جریان سیاسی.