۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

نامه تند زیباکلام به عارف: از توهین و تحقیر سایت شما مکدر شدم

صادق زیباکلام طی نامه‌ای به محمدرضا عارف سایت «امیدعارف» را مورد اعتراض قرار داد.
کد خبر : ۲۵۶۸۷۶
زیباکلام
صراط: صادق زیباکلام طی نامه‌ای به محمدرضا عارف سایت «امیدعارف» را مورد اعتراض قرار داد.

صادق زیبا کلام در این نامه آورده است: نظربنده درخصوص آقای ناطق نوری مبنی براینکه اگرایشان درانتخابات اسفند ماه شرکت نماینداصلاح طلبان باید مشارالیه را سرلیست شان درتهران قراردهندونهایتاهم رای به ریاست ایشان برای مجلس دهم بدهندبامخالفت واعتراضاتی در فضای مجازی روبه‌روشد.

من دلایلم را درمصاحبه مبسوطی با روزنامه آرمان(8شهریور)تشریح کردم. درمخالفت با این نظر،سایت منتسب به جنابعالی(امیدعارف)با کمال تاسف مطالبی علیه بنده می نویسد و در آن سعی می کند به مخاطب القا کند که به اظهارنظرهای من نباید خیلی اهمیت داد چون آنها را تغییر می دهم.

بعدهم اظهارتاسف که چندان یک استاد دانشگاه چرامن باید اظهارنظرها و تحلیل هایی کنم که بعدا آنها را تغییردهم. دو مورد هم آورده بود تا ثابت کند چرا برای نظرات من نباید ارزشی قائل شد.هردو مورد هم درخصوص جنابعالی بود.

مورداول درانتخابات ریاست جمهوری92 اتفاق می افتاد که بنده در ابتداپیش بینی کرده بودم شما پیروز می شوید اما در انتها از آقای روحانی حمایت می کنم. مورد دوم هم مشابه اولی است اما این بار پای آقای ناطق‌نوری به‌میان می آید. بنده قبلا گفته بودم که جنابعالی برکرسی ریاست مجلس دهم تکیه خواهید زد اما حالا نظرم را تغییر داده و می گویم اگر آقای ناطق نوری بیایند، اصلاح طلبان باید ایشان را سرلیست شان بکنند و ایشان را برکرسی ریاست مجلس دهم بنشانند.

سایت شما با استناد به این دوفقره به مخاطبین یادآور شده که خیلی هم من و نظراتم نباید جدی گرفت. مطالب «امیدعارف» درتحقیر من با استقبال کیهان روبه‌رو شده و فردایش همه آن مطالب را بی کم و کاست وبا وجد و سرور چاپ می کند.

آقای دکتر عارف عزیز، بنده از تحقیر کیهان مطلقا دلخوری ندارم. من درحقیقت سهام دار «صفحه 2» کیهان هستم و منظما سود سهامم را در«صفحه2» آن روزنامه وزین دریافت می کنم اما واقعا توهین و تحقیر «امیدعارف» مکدر شدم.

منبع: ایسکانیوز