۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷

تازه‌ترین عکس‌های فیلم "مزارشریف"

فیلم سینمایی «مزارشریف» به کارگردانی حسن برزیده از چهارشنبه هجدهم شهریورماه در سینماهای تهران و شهرستان روی پرده خواهد رفت.
کد خبر : ۲۵۶۹۱۹
فیلم سینمایی «مزارشریف» به کارگردانی حسن برزیده از تولیدات حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی است و چهارشنبه هجدهم شهریورماه در سینماهای تهران و شهرستان اکران می‌شود.

فیلم «مزار شریف» داستان کشتار دیپلمات‌های ایرانی در کنسولگری ایران در شهر مزار شریف افغانستان است که به دنبال هجوم نیروهای طالبان منجر به شهادت ۱۰ تن از کارکنان کنسولگری ایران در روز هفدهم مرداد شد.

این فیلم سینمایی در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن فیلم را برای بهزاد عبدی و دیپلم افتخار بهترین جلوه‌های ویژه بصری را برای امیررضا معتمدی به ارمغان آورد.

حسین یاری، مهتاب کرامتی و مسعود رایگان از بازیگران این فیلم سینمایی هستند و حسن برزیده نویسندگی و کارگردان این فیلم سینمایی را به عهده دارد.

منوچهر شاهسواری تهیه کننده،علیرضا زرین‌دست مدیر فیلمبرداری، سعید ملکان طراح چهره‌پرداز، امیررضا معتمدی طراح جلوه‌های بصری از دیگر عوامل این فیلم سینمایی هستند. همچنین موسسه فرهنگی بهمن سبز پخش فیلم سینمایی «مزار شریف» را به عهده داشته است.

تازه‌ترین عکس‌های فیلم

تازه‌ترین عکس‌های فیلم

تازه‌ترین عکس‌های فیلم

تازه‌ترین عکس‌های فیلم
منبع: مهر