۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳

ادامه مشی روزنامه آرمان در ضدیت با جبهه مقاومت

روزنامه‌ آرمان کماکان مشی ضدیت با جبهه مقاومت را ادامه می‌دهد و ضمن درج مصاحبه ساختگی از رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) تیتر این مصاحبه جعلی را به نحوی انتخاب کرد که بار دیگر دشمنی با مجاهدان خط مقاومت را به رخ مخاطبان خود بکشد.
کد خبر : ۲۵۶۹۲۹

صراط: روزنامه‌ آرمان کماکان مشی ضدیت با جبهه مقاومت را ادامه می‌دهد و ضمن درج مصاحبه ساختگی از رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) تیتر این مصاحبه جعلی را به نحوی انتخاب کرد که بار دیگر دشمنی با مجاهدان خط مقاومت را به رخ مخاطبان خود بکشد.

این در حالی است که خبر ساخت بیمارستان و اماکن رفاهی پیش از این به نقل از رییس کمیته امداد منتشر شده بود و فتاح با رد این ماجرا درباره آن تاکید کرده بود که ریالی از صدقه‌های مردم به لبنان، سوریه و عراق ارسال نشده و نخواهد شد.

فتاح درباره شایعاتی مبنی بر کمک کمیته امداد به لبنان، سوریه، غزه و عراق تأکید کرد: «ریالی از صدقه‌های جمع‌آوری‌شده ایران برای مردم لبنان، سوریه، غزه، عراق و سایر کشورها ارسال نشده و نخواهد شد و ریالی از کمک‌هایی که به این کشورها صورت می‌گیرد از طرف امداد نبوده است و نظام ما به‌طور جداگانه به این کشورها کمک می‌کند.»

اما به رغم تکذیب مصرف شدن صدقات مردم ایران برای کشورهای عراق و سوریه آرمان در مصاحبه جعلی خود به این موضوع پرداخت و آن را تیتر کرد تا اذهان عمومی را نسبت به کمیته امداد در درجه اول و سپس مردم بی پناه سوریه بدبین کند.

قابل تامل آنجاست که این روزنامه پیش تر درکاریکاتوری به خط مقاومت در فلسطین هجمه آورده بود.

در اين کاريکاتور در يک سوي ميز پينگ‌پنگ بازيکني با پيراهني همرنگ با پرچم اسرائيل و در سوي ديگر بازيکني با پيراهن قرمز ديده مي شود که بمبي را با راکت‌هاي تنيس به سمت يکديگر پرتاب مي‌کنند. در وسط ميز نيز مردم مظلوم فلسطين به چشم مي خورند که قرباني جنگ طرفين شده اند.

برخی اهالی رسانه بازيکن قرمز پوش را به گروه حماس و حتي به جمهوري اسلامي ايران تشبيه کرده اند. نکته جالب آنجاست که هجمه این روزنامه به خط مقاومت برای صفحات غیر سیاسی برنامه ریزی شده است و به عبارتی حرکتی نرم صورت میگیرد که بطور مستقیم جلب توجه نکند.