۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۸
عاقبت عضویت یک کشتی گیر در شورای شهر!

یادداشت نویسی یک عضو شورای شهر برای فتنه گران!

کسی که دروغهای بی بی سی فارسی و صدای امریکا در باب اشاعه خشونت توسط نظام جمهوری اسلامی را عینا تکرار می کند چه جایگاهی می تواند در نظام جمهوری اسلامی داشته؟
کد خبر : ۲۵۷۱۱
"صراط" - روح الله داداشی قویترین مرد ایران دو شب پیش در یک درگیری با ضربات چاقوی اشرار به قتل رسید .
انعکاس خبر کشته شدن وی باعث شد تا اذهان عمومی دوباره با ناراحتی همراه شده و فضای غم جامعه ورزش کشور را فرا بگیرد.
در این میان اما برخی از افراد فرصت را برای مطرح کردنشان غنیمت شمرده و به اظهار نظر و واکنشهای متفاوت پرداختند .
به گزارش صرط نیوز ، هنوز از ابعاد این فاجعه پرده برداری نشده و علت دقیق این درگیری و قتل از سوی مراجع رسمی بیان نشده که علیرضا دبیر عضو شورای شهر تهران که زمانی در ورزش کشتی زبانزد بود با انتشار یادداشتی سراسر توهین و کذب نام خود را وارد رسانه ها کرد .
این عضو ورزشکار شورای شهر تهران در بخشی از نوشته اش ضمن اشاره به خشونت در ورزش(که مشخص نیست چه ارتباطی به ماجرای قتل دارد) آورده : "تكلیف آرامش و امنیتی كه حق هر شهروند است، چه می‌شود. وقتی كسی با چنین سوابقی هدف تیغ كینه و خشم قرار می‌گیرد، تكلیف آن آدم ساده و نحیفی كه می‌خواهد میان همین خیابان‌ها، جاده‌ها خانواده‌اش را به شادی و نشاط میهمان كند، چیست؟
آقای دبیر! به این نکته اشاره نکرده است که سر نخ درگیری روح الله داداشی با چاقوکشان بر سر چه مساله ای بوده است ؟!
این کشتی گیر شورای شهری که اینک قلم به دست شده و برای سایت فتنه گر و ضد انقلاب آینده نیوز یادداشت نوشته است در قسمت دیگری از واکنشش! آورده:
"این روزها بسیار بیش از آنچه در تصور بیاید، عصبانی هستیم، حرمت می‌شكنیم، یكدیگر را نمی‌بینیم و نمی دانیم كه هیچ‌كس در قبال این عصبانیت‌ها و ندیدن‌ها مانند خود ما مسئول نیست."
البته قهرمان اسبق کشتی ایران پیرامون اقدامات صورت گرفته اش برای کاستن از میزان خشم مردم هیچ توضیحی ارائه نکرده است!
پاسخ به این سوال خالی از لطف نخواهد بود که وظیفه اصلی یک عضو شورای شهر تهران پیرامون برقراری امنیت اجتماعی، اخلاقی در جامعه چه بوده و علیرضا دبیر تا کنون چه میزان در عمل به وظیفه اش موفق بوده است؟
وی در ادامه این یادداشت که سراسر سیاه نمایی و القای فضای ناامن برای کشور است نوشته:

"«خشونت» این روزها نزدیك‌ترین فاصله ممكن را با رفتار ما پیدا كرده و این اتفاق آنقدر نگران كننده و پراهمیت هست كه لازم باشد خواص و اهل اندیشه در كنار هم نشسته و برای آن چاره‌اندیشی كنند. كه لازم باشد نهادهای مسئول، احساس مسئولیت را یك بار دیگر به خاطر آورده و فراموش نكنند كه در قبال گناهی كه از ناحیه گسترش خشونت میان مردم، حاصل می‌شود آنها هم باید زمانی پاسخگو باشند."

هر چند مشخص نیست که این کشتی گیر سابق و عضو شورای شهر تهران با چه انگیزه ای اینگونه نظرات ضد انقلاب را قلمی کرده و به راحتی فضای کشور را ملتهب و نا امن نشان داده است  اما صرف نظر از انتقادی که این روزها به برخورد برخی دستگاهها با متهمین و اشرار وارد است این سوال مطرح می شود که کسی که دروغهای بی بی سی فارسی و صدای امریکا در باب اشاعه خشونت توسط نظام جمهوری اسلامی را عینا تکرار می کند چه جایگاهی می تواند در نظام جمهوری اسلامی داشته؟ و اساسا چه تفاوتی میان یک عضو شورای شهر تهران و یک شهروند بدون پشتوانه در برخورد دستگاه قضائی و نهادهای امنیتی که حرفهای ضد انقلاب را بازگو می کنند می تواند وجود داشته باشد ؟
گفتنی است یادداشت کشتی گیر سابق با عنوان "هیچ کس در امان نیست" با استقبال گسترده رسانه های ضد انقلاب از قبیل بالاترین، دنباله ، خودنویس و . . . قرار گرفته است .
لازم به  یادآوری  است چندی پیش در پی انتشار یادداشت حسین قدیانی نویسنده فعال اصولگرا پیرامون انتقاد به قوه قضائیه و برخورد با سران فتنه ، وبلاگ وی شبانه از دسترس خارج شده و قدیانی برای پاره ای از توضیحات به دادستانی فرا خوانده شد اما اینک قهرمان اسبق ملی و عضو فعلی شورای شهر به راحتی قلمش را به روی کاغذ آورده و تمامی دستگاههای قضایی و امنیتی کشور را زیر سوال می برد و با استقبال رسانه ها هم مواجه می شود!
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۲۷ تير ۱۳۹۰
۴۶
۴
اخه اين چه طرز خبر گفتن هست كه آخر هر جمله طرف يه معترضه ميزنيد. اينجوري نه خبر معلوم ميشه چي بوده و نه حرف شما. خيلي بهتره كه كل نامه رو بزاريد و بعدشم حرف خودتون رو.
هم محلي
|
Iran (Islamic Republic of)
مواضع اين پسره ، دبير رو ميگم كاملا روشنه اون روز تو 20:30 با خبرنگار جوري صحبت ميكرد كه انگار از دماغ فيل افتاده برو بچه جون همه ايران تو و خانواده ات رو ميشناسن تاقچه بالا نزار و راه خودت رو برو كه از راه رفتن كبك چيزي عايدت نميشه . تازه من دقيقا يادمه تو مسابقات المپيك سيدني در يك مصاحبه زنده از رئيس جمهور وقت خواست كه به خاطر قهرمانيش اجازه بدهند تا مقطع دكتري را بدون كنكور بخونه و قبول هم كردند . حالا همين آقا كه تا ده سال پيش همسايه جنوب شهري ما بود الان تنش خورده به بالا شهري ها حرفهاي صد من يه قاز ميزنه. پسر تند نرو اون لنگ خورجينت كه يه خورده توش پهلووني جمع كرده بودي جا گذاشتي . رنگ عوض نكن دنيا دو روزه سعي كن مردونه زندگي كني
ميانسال
|
Iran (Islamic Republic of)
از اولش امنيت و مسايل اجتماعي همينجور بوده فقط رسانه اي نميكردن آخه اينترنت چند ساليه رونق گرفته الان هم اگه روزنامه ها رو بگردي خيلي از اخبار رو نميزنند و اين توهم رو بوجود مياره كه جرم زياد شده نه آقا جون من دقيقاً يادمه سال 71 تو ميدون توپخونه آستين لباس يه پسره رو به خاطر پوشيدن تيشرت جر دادند و دستش رو رنگ پاشيدند و موهاش رو قيچي كردند و كسي هم جرات اعتراض نداشت. كجا بودند مفسرين آزادي مدني .نكنه الان فضا رو مناسب ديدند و آزادي واقعي رو احساس ميكنند كه از سوراخ موشها خزيده اند بيرون. امام حسين ع فرمودند : اگر دين و ايمان نداريد لااقل آزاده مرد باشيد
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۲۷ تير ۱۳۹۰
۳۴
۵۴
مرگ بر خاتمي
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر جد و آبادت. کجات سوخته که هرجا میرسی بر علیه یه سید با شرف شعار میدین
سرشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدت جناب هموطن عارزم که تو اگه هموطن بودی این چرندیات رو بلغور نمی کردی
هموطن خائن عزیز ، اون دیواری که روش یادگاری نوشتی ، دیوار نیست !
در ...... خاتمی که رنگ نمی ده ، داری عرق می ریزی
در ضمن شرافت این بنده خدا مدتهاست که لکه ننگی به اندازه ی زخم پای ابن زیاد رو گرفته . تو جوش خودت رو بخور که ....... شبت درازه
هر کسی که با این خاندان اموی در ارتباط باشه برای ما خائن و نابخشودنی است
حالا می خواهد دبیر باشه یا معلم یا شاگرد یا تو اصلا ............می کنی . . .
هموطن هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر خاتمي وموسوي وكروبي
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به اقای هموطن:خواستم مثل خودتون جوابتون رو بدم اما دیدم اون موقع هیچ فرقی با شما ندارم ولی واقعا براتون متاسفم شما اگر کمی فکر کنید می بینید خاتمی چه ادمیه برادر این اقا موسوی رو که خودش شیر کرده بود تنها گذاشته و می گه باید موسوی عذر خواهی کنه اونوقت شما فکر می کنی با شما چه رفتاری خواهد کرد؟؟؟متاسفانه شما چشم و گوش بسته از یک نفر حمایت می کنید و نمی خواهید خیانت های اون شخص به ملت و کشور رو ببینید برای بار سوم خدمت شما عرض می کنم متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر خودتون و اجدادتون به این سید بزرگوار چیکار دارین
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر خاتمی وتمام هوادرانش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظر من هم به جای مرگ بگوییم ننگ بر خاتمی وموسوی وکروبی دورو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر متحجرين!جيره خور! نمك به حرام! كه از خوارج هم مغزشون كوچيكتره!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به اقای ناشناس:اگر شما جواب من به اقای هموطن رو خوندی و این کامنت رو گذاشتی واقعا ا... و منم نمیتونم بیشتر از این چیزی بهت بگم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر خاتمی / موسوی / کروبی
آذري
|
Iran (Islamic Republic of)
كامنت هاي k-1 رو برين در مطالب ديگه مطالعه كنين .... مظهر يه آدم كاملا منافق بي دين و ضد ولايت فقيه كه اتفاقا طرفداري از اح ..... هم ميكنه !!! جالبه اينجا كه ميگه اگه بخوام جواب تورو بدم ميشم مثل تو ...!!
نه اينكه خيلي با ادب و با شعور بودي تا حالا
سوتك
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به آقاي k-1 به قول دكتر آب رو بريز اونجات كه مي‌سوزه :)
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به اقای اذری:برادر عزیز شما دو تاش بگو
خطاب به اقای سوتک:برادر گلم به خدا ما به شما علاقه داریم ما که دوست نداریم شما ها رو نابود کنیم (با اینکه خیلی راحت می تونیم به خاطر تعداد بی شمارمون)اما ما می خوایم با منطق شما رو از اشتباهی که می کنید اگاه کنیم شما برادر عزیزمون اگر کمی تحقیق کنید متوجه می شید که کی بر حق و کی نیست ومطمئن باشید اح............ بر حقه.
سربلند و پیروز باشید
محسنی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای آذری راست میگه کامنتهای این k-1 رو در مطالب این سایت منم دیدم با اینکه آدم بی طرفی هم هستم از دیدن فحش های رکیک این آقا واقعا خجالت کشیدم ... خفه شو و زر نزن و ..... تا دلتون بخواد
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به اقای محسنی:برادر من از بعضی از اون کامنت ها حتی خبرم ندارم مثلا یه جا گفته شد وای اگر احمدی حکم جهادم دهد اگه قرار باشه هرکی حکم جهاد بده که دیگه ...... من چون از ایمیل استفاده نمی کردم چنین اتفاقاتی افتاده شما ببخشید
محسني
|
Iran (Islamic Republic of)
k-1 جان يعني اون كامنتي كه نوشته بود واي اگر احمدي حكم جهادم دهد مال شما نبود و از طرف شما جعل كرده بودن ؟
راهیان نور
|
Iran (Islamic Republic of)
جهت اطلّاع آقای آذری و دیگر دوستان؛ از مواضع و کامنت های بعضاً ضد ارزشی آقای k-1 و آنهم به نام طرفداری از اح.........! می توانید به کامنت های ایشان به همین نام در سایت مشرق نیوز هم رجوع کنید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر خاتمي
اژی دهاک
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر موسوی و خاتمی کروبی شعار همه ی نمایندگان مخالف مجلس بود چه اصولگرا چه اطلاح گرا صدای همه ی حق دوستان مرگ بر خاتمی و موسوی و همه ی ضد نظام ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
k.1 نگو تعداد بیشمار که به شعور میلیونها ایرانی شک می کنم و باید اعتراف کنم که بعضیاتون خیلی بدبخت نون به نرخ روز خورید و می تونم قسم بخورم الان اگه اصلاح طلبا قدرتو تو دست داشتن نظرات یه جهت دیگه ای میگرفت به جای فحاشی بی حرمتی به بزرگوارانی مثل خاتمی و کروبی و موسوی به اح....فحاشی می کردید و اینجاس که ادم می تونی این حرف و نفی کنه که سیاست و سیاسیون کثیفن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بش باد........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۲۷ تير ۱۳۹۰
۲۵
۳۸
آقای دبیر از شما بیشتر از این انتضار نمی رود کسی که مدرک تحصیلی خود را از خاتمی گدایی کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس عزيز شما فعلا" ديكته شب خود را تمرين كن نميخواد مدرك ديگران را زير سوال ببري
منم ناشناسم
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب ناشناس اولی راست می گه دیگه
همه یادشون است که کاسه ی گدایی رفتن به دانشگاه رو از خاتمی طلب کرد
تازه کاشکی دانشگاه می رفت و نمره ی الکی نمی گرفت . . .
اسمش دب......ه ولی چیزی توش نیست
در ضمن ناشناس دومی عزیز !
دیکته شب رو معلم می بینه نه دب.....
دب..... برای مقاطع تحصیلی بالاتره
راستی شیطون تو کریم نیستی ؟
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
یه اشتباهی کرد و حالا توبه کرده ما هم می بخشیم
شيما
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس،خوبه عالم و آدم ميدونن ........ چه كار كرد.مجوز ورود به پزشكي شهيد بهشتي رو چه جور گرفت و دست آخر ديد مغزش كشش نداره رفت تو انساني!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۲۷ تير ۱۳۹۰
۲۹
۱۲
دمت گرم .دبير وقتي ميبينه يك قهرمان اينجوري كشته شده .نگاه به خودش ميكنه كه شايد يك روز نوبت خودش بشه .امنيت واسه همه است .بله دروغ نگفته خيلي هم حقيقته .وقتي در سطح بالا مسئولين به اين راحتي ترور شخصيتي ميكنن.در همين سايت دائما" از موسوي كروبي و خاتمي و هاشمي بدو بيراه ميگن از مردم عام چه توقعي داريد ميخواهيد چاقو بدست نگيرند .حالا خوبه .با اين رويه كه مسئولين دارند پيش ميبرند و فقر ميرسه روزي كه مثل مافي هاي ايتاليائي با ماشين يهو 1به بهانه 1 نفر 100 تا رهگذر هم به گلوله ببندند.شهر كه به اشوب بيافته قورباغه ابو عطا ميخونه .ميدونم كه اين حرف حقيقت رو سانسور ميكني .وجدان داشته باش و حقيقت رو چاپ كن
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب ناشناس ترور شخصیت چه ربطی به این خبر داره؟چرا همه چیز رو قاطی می کنید
سبحان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۲۷ تير ۱۳۹۰
۱۶
۲۸
برو تو همون کار کشتی >>>دعای یک ملت پشت سرت خواهد بود......تو رو چه به کار سیاست و شورای شهر و...برو کشتیت رو بگیر
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف حقیقت از زبان هر کس شنیدن داره
سرشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت به شیری که تو را خورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من نمیدونم کی آخه به این رای داده...
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
برای شما هم متاسفم همه حق دارند نظر خود رو بیان کنند مگه اون زمان که مرحوم حجازی سیاسی سخن گفت ما حرفی زدیم ایا گفتیم که شما برو فوتبالت رو بازی کن؟؟؟؟
اژی دهاک
|
Iran (Islamic Republic of)
برادرا دعوا نکنید مردم ایران همه سیاستمدا مادر زادند وگرنه توی ان خفقان دو قطبی یکه و تنها انقلاب نمی کردند و 33 سال مقابل امریکا شیطان بزر گ دوام نمی اوردند امریکایی که که شو روی با اختلاف زمانی 11 ساعته بین مرز غرب وشرقش را از پا در اورد و داشت به لطف خاتمی و دوستان خائن اشکار ونهانش که در اقصی نقاط غرب پراکنده اند ودارند برای براندازی نظام اسامی جان میکنند که البته به خاطر عقل کمشان است که از شامپنزه هم کمتر است موفق می شد و لی داغ ان به دل غرب و خائنان ماند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقای سبحان هر ننه قمری از ننش قهر کرده اومده شده سیاسی و مسئول شما چرا بند کردی رو این بنده خدا
رها121
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۲۷ تير ۱۳۹۰
۳۶
۸
شما بفرمائید و تجاوز چند ده نفر به زنان در خمینی شهر و کاشمر و قتل میدان کاج و قتل در پل مدیریت و ......... را روشن نمایی کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شما می‌تونید برای هر نفر یک مامور بگذارید تا جرم اتفاق نیفتد؟ درون هر جامعه‌ای عده‌ای بزهکار هستند که به سزای عملشون هم دارن می‌رسن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۲۷ تير ۱۳۹۰
۲۶
۸
اگر جمهوري اسلامي دست شما طالباني ها بيفتد فاتحه آن يك شبه خوانده است. شما وكيل و وصي نظاميد كه هر كس انتقاد به حقي هم كند سريع برافروخته مي شويد؟ برويد براي آقاي مصباح و انجمن حجتيه سابقه مبارزاتي درست كنيد تا چند سال ديگر كه اسمي از امام ره و خط امام نبود دكانتان رونق بگيرد!!!!!!!
پسر تابستان وحشی
|
Iran (Islamic Republic of)
دعا می کنم که شما اینقدر از در ک سیاسی برخوردارشوی تا بدانی که آیت الله مص....... را در کنار انجمن حجتیه قرار نمی شود داد ...
ضمنا ایشان به درست کردن سابقه مبارزاتی نیازی ندارند.

در آخر هم این نوشته شما نماینگر این نکته هست که جریان فکری شما هیچ نقدی را بر نمی تابد چرا که علیرضا دبیر نقدی کرد و صراط هم نقدی بر آن نقد .... شقایق را به گوزن چکار شما حتی اگر انتقادی داری ، این نقد نگاه کارشناسانه خود را ارائه نه چون بعضی ها که هیچ در آستین ندارند دیگران را مورد هجمه قرار می دهند و تهمت و غیبت و .... و ... وارد می کنند.
حمید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۲۹ - ۲۷ تير ۱۳۹۰
۱۲
۱
مقوله قتل روح الله داداشی یک مساله است و تا مشخص نبودن ماجرا باید صبر کرد تا بفهمیم مقصر حادثه چه کسی است
مساله دیگر هم امنیت اجتماعی است که باید در جایگاه خودش بررسی و تحلیل شود و حال این که ایندو قضیه را بخواهیم بهم مربوط کنیم فعلا کار درستی نیست
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۲۷ تير ۱۳۹۰
۱۹
۶
با چه انگیزه ای اینگونه نظرات ضد انقلاب را قلمی کرده و به راحتی فضای کشور را ملتهب و نا امن نشان داده است . ببخشد صراط!!! نيوزي هاي عزيز ببخشيد پنجاه نفر پنجاه نفر ترتيب يك خانم ر در خميني شهر مي هند . چند نفر و اندي در كاشمر مرتكب چنين عمل وحشيانه مي گردند . هر روز روحانيون آمر به معروف را ناكار مي كنند . پهلوان كشي راه مي افتد . شخصيت ترور امري عادي مي شود و ... آنوقت شما مي فرمائيد فضاي كشور را ملتهب نشان مي دهند ؟ آيا مطمئنيد حالتان خوب است ؟
یک دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۲۷ تير ۱۳۹۰
۱۳
۲
به خدا آدم خنده اش میگیره !
آخه درد همین آقا نیست فقط کافیه مجلس رو هم یک نگاهی بندازید !!!
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۰
۸
۴
به این راحتی فامیلها مشغول به کار مباشند معلوم می شود بیکاری چه بلایی سر جوانان میاورد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۰
۹
۲۸
آقای دبیر مواظب باش مثل شجریان از چشم مردم نیفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یا حسین میرحسین
شجریان سرور ماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خاک بر سر شجریان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
شجریان مرد قرن موسیقی دنیاس و ادمای مثل تو لیاقتشون همون افتخاری که اومده بود تو رادیو با ناله می گفت مردم بهم بی لطفی می کنن و شجریان نه تنها تو کشور بلکه خارج از کشورم طرفدارای میلیونی داره وروز به روز بیشتر می شن و تا حالا کسی به خودش اجازه نداده به ایشون کوچکترین توهینی کنه چون اونوقت نه تنها با مردم ایران بلکه با طرفدارای میلیونیش تو نقاط مختلف دنیا رو به رو می شن دقیقا مثل کسایی که شجریان تو سیاست ازشون حمایت می کنه و درود به همشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
درود بر استاد شجريان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۲۷ تير ۱۳۹۰
۱
۱۵
روح الله داداشی هم مقصره دیگه
منم دور بازوم 75سانت بود................ می کردم
حتما پیچیده جلوش ، بهش برخورده ، شاخ بازی در آورده
اگه آدم فروتنی بوده و ......... هزارتا تمجید و تعریفی که ازش دارن می کنه داشته ، چرا سرش رو ننداخته پائین و بره
خوب تنش می خاره دیگه
من جای ...... بودم از این فرصت استفاده می کردم و یک شهید به شهدای قطعه سبزها اضافه می کردم و فرداش هم می رفتم اون ور آب و با بی بی سی مصاحبه و . . . جانم کاواره . . .
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
شما اشتباه می کنی ایشون واقعا با اخلاق بودن
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز خوب یه طرفه به قاضی رفتی و از حرفای نادرستت نتیجه ی غلطی گرفتی، اگه به روز قیامت ایمان داردی یادت باشه تو اون دنیا باید برای این حرفا و تهمت به اون خدا بیامرز جواب پس بدی... . از خدا بترس
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
چه نظر چرتي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۲۷ تير ۱۳۹۰
۵
۱۶
وقتي يك نفر به صرف اينكه در روي تشك كشتي حضور داشته عضو شوراي شهر مي شود از او چه انتظاري مي توان داشت ؟ ظاهرا بعضي ها با كپي گرفتن از آقاي مشايي سعي دارند خوشان را در همه زمينه ها صاحب نظر نشان بدهند ، جهت استحضار عزيزان صراط ، اين جناب عضو شوراي شهر اگر در امتحان آيين نگارش شركت كنند بيشتر از صفر نمره نمي آورند بررسي بفرماييد چه كسي برايشان اين مطلب را نوشته ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۲۷ تير ۱۳۹۰
۷
۲۰
يك كلمه هم از مادر عروس.حرف زد مواظب باش مثل شجريان از چشم نيفتي.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
شما نترس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ببخشید پیش کی محبوبتر شده
همونایی که پشت در دستشویی شعار می نویسند ؟...
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به اقای ناشناس:البته این حرف یه بی خردی زده بود از طرف من نبوده ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خودگویی وخودخندی خودمردهنرمندی
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۲۷ تير ۱۳۹۰
۲
۱۱
به نظر من یه بودجه حسابی برای ترویج خشونت و بی بندوباری داره تو کشور هزینه میشه و امثال این آقا ماهی های خودشون رو صید میکنن تو این بلبشو...
خیلی ساده ست کوبیدن دسته جمعی بر طبل خشونت و اجیر کردن آدمای بی همه چیز برای قتل و تجاوز.. و اجیر کردن یه مشت تشنه شهرت و قدرت و خودباخته برای تبلیغ علیه منافع داخلی کشور
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
شما نظرت رو برای خودت نگه دار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۰
۸
۹
مملکته داریم:دبیر عضو شورای شهر می شه،پیمانکار شهرداری وزیر می شه، رفتگر.... می شه.خوب آشیه خوب
خط انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
رفته گر نیز در خیابان می میرد!
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
خط انقلاب جان ، رفتگر در خيابان گوشه ي ويرانه ي آن كولي پير كه در انتظار پسر فال فروشش به در همسايه كه اتفاقاً او هم كوليست مي ميرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۲۷ تير ۱۳۹۰
۳
۹
یادداشتش قابل تامل بود اما چه ربطی داشت به عکسی که برای مطلب گذاشتید؟
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر خاتمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۲۷ تير ۱۳۹۰
۲
۴
اخه خاک برشما بشه آینده نیوز کجا طرفدار فتنه .؟چرا الکی تهمت می زنید ؟چقدر شما احمق تشریف دارید ؟چرا یکی تا انتقاد میکنه اتیش میگیرد وتا سرحد منافق بودن فرد و فتنه می برید تا کی می خواهد به این را کثبفتان ادامه بدهید .
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
ای....نیوز سایت وابسته به مهدی ها........ه و طرفدار فتنه ست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۲۷ تير ۱۳۹۰
۵
۱۱
بر خاتمی وموسوی وکروبی وحامیانشان لعنت بعدد ما احاط به علمک
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
افرین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا اينها بازيهايي است كه من و تو سر كار باشيم. سر تا پاي مملكت را مي خورند و به همه دنيا باج مي دهند تا بمانند و من و تو را با اين بازيها سر كار گذاشته اند
گمراه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۲۷ تير ۱۳۹۰
۶
۲
غیر از شما همه گمراهن . نه؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۲۸ تير ۱۳۹۰
۱
۵
معلومه دیگه حضرت آقا می خواد نماینده جلس شه !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقا به قول معروف زدی توی خال داره از این جریان ها سواستفاده می‌کنه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۷ - ۲۸ تير ۱۳۹۰
۱۰
۳
آقای گفته شجریان از چشم افتاده .!!!!

زکی خیال باطل .چرا دوره خودتون حصار کشیدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۲۸ تير ۱۳۹۰
۱۱
۲
اولا" آقاي دبير راست گفتن شما صراطيها فقط ميخواهيد بگيد مملكت گل و بلبليه كه خوب اين طور نيست حقيقت براي شماها كه ثابت كرديد چي هستيد تلخه ثانيا" اونائي كه گفتن استاد شجريان از چشم افتاده بايد بهشون عارض بشم كه نه تنها اين اتفاق نيفتاده بلكه ايشون محبوبيتش بيشتر از قبل شده . امثال شما كه اصلا" نميفهميد هنر چيه ورزش چيه اين چرت و پرتها هم بعيد نيست .
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۰۸:۳۹ - ۲۸ تير ۱۳۹۰
۲
۵
اگر این نا امنی است پس اشوب فتنه ۸۸ چیه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۲۸ تير ۱۳۹۰
۳
۷
وقتي كه به طلبه هاي پايتخت به دليل نهي از منكر حمله شد جناب آقاي دبير كجا بودند؟؟؟؟ چه شده است كه ايشان يكباره به فكر خشونت در جامعه افتاده اند؟
ايشان در دوره مسئوليتشان چه اقداماتي انجام داده اند كه الان خودشان در جايگاه مدعي هستند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جوابش ساده هست همه این حرفها برای انتخاباته داره خودشو آماده می‌کنه، استفاده ابزاری از مرگ یه نفر دیگه برای اهداف سیاسی
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۲۸ تير ۱۳۹۰
۷
۲
این همه ترس از چیست چرا هرموضوع که به ذم شما خوش نشد هم گام با ضد انقلاب است تا کی خود بینی و انحصار طلبی هر کس با هر تفکر باید حرفش را بزند وگر نه غم باد می گیرد می ترکد ومی شود آنچه که نبایدبشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
این آقا دردشون نا امنی در جامعه نیست انتخابات آینده هست
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۲۸ تير ۱۳۹۰
۷
۲
اخه ديوانه هاي متحجر صراط نيوز! چرا يه كم چشماتون رو بخاطر كينه هاي صنفي و گروهي بروي حقيقت باز نمي كنين!؟ چرا براتون سوال نميشه كه چه دليلي باعث شده تا طلبه ها و بسيجي هامون اينطور به خاك و خون كشيده بشن !‌مگه نه اينكه علتش ضعف عملكرد مسئولين انتظامي كشوره ؟
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
عملکرد ضعیف مسولین قضایی
من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۲۸ تير ۱۳۹۰
۲
۶
آقا جونم یه سوال مهم شورای شهر چندتا ورزشکار می خواد.... دبیر ساعی خادم
آقای دبیر هم بوی انتخابات خورده به مشامش...
ولی به نظد من اگه وایسه تا ببینه بزرکتراش چیکار می کنن و آبروی خودشو نبره بهتره...
این شامورتی بازیها هم در حد یه کسی که میگه پهلوونم نیست... ایینا مارهای آدمای بی.... هست.
خط انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۲۸ تير ۱۳۹۰
۳
۳
چند مدت پیش بود که یکی از قهرمانان همین ورزش زور دارها یک نفر را به قتل رساند. هیچ کس در امان نیست!
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
متاسفانه در ایران امنیت خیلی کمه که همشم تقصیر ق ق ست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۲۸ تير ۱۳۹۰
۳
۶
احتمالا برای عضویت در جایی داره زمینه چینی میکنه می خواد خودش رو مطرح کنه برای انتخابات یا جای دیگه چند وقت دیگه معلوم میشه. روح ا... داداشی این همه دوست و رفیق نزدیک داره چرا این آقا اومده داره یادداشت میده جای سوال داره، اگه یادتون باشه چه کارهای کرد و چقدر ناز اومد تا بیاد کشتی بگیره فکر کنم تقاضای تحصیل در دکترای تاریخ بود بدون هیچ آزمون گرفتن و زحمت کشیدن، به خاطر یک مدال که گرفته به خودش اجازه میده هر کاری بکنه. مگه فقط این آقا مدال برای مملکت اورده بقیه نبودن. درون همین کشتی افراد دیگه کلی مدال اوردند.
یداله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۲۸ تير ۱۳۹۰
۲
۹
برهرچه دهن بین وبی بی سی نگاه کن لعنت
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
اگر به این شبکه ها نگاه نکنیم که هیچوقت نمی فهمیم چه جور باید جوابشون رو بدیم شما با این حرف داری به خیلی از مردم و مقامات توهین می کنی
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
با نکته اول کلامت موافقم چون نمونه بارزش در تاریخ "خوارج" هستند که مظهر عدالت، علی(ع) را در محراب به شهادت رساندند!!! ولی با نکته دوم نه! چون "دشمن دانا بلندت می کند...بر زمینت می زند نادان دوست"!!!
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۱:۲۵ - ۲۸ تير ۱۳۹۰
۰
۶
من فکر می کردم یک بازوی فولادی مثل داداشی برای کندن سبیل توهین کنندگان به حجاب لازمه ولی نه یک بازوی ضعیف با یک تکه فولاد با یک اراده کوچک هم خیلی کار ازش بر میاد و میتونه فتنه گران که نه بلکه اربابان اونها رو هم شکست دهد.
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۲۸ تير ۱۳۹۰
۱
۲
سلام عليكم به همه صراطي‌ها
پس حالا باز هم ثابت مي‌شود كه دستگاه ........... ........................... و همچنان همانند گذشته به دست و دستور اسلام مداران آمريكايي و ليبرال‌ها مي‌چرخد و فقط هر چند سال يكبار رهبر عزيز انقلاب رئيس آن را تغيير مي‌دهد تا شايد تحول جديدي در رسيدگي به مهره‌هاي نشان‌دار شده مافياي اقتصادي سياسي، اتفاق افتد ولي باز هم روز از نو و روزي از نو. در هر صورت فقط سه احتمال براي اين فرآيندمعكوس در قوه قضائيه مي‌شود پيش بيني كرد:1. مسئولان قضايي برخورد مي‌كنند ولي قدرتشان كم است.
2. مسئولان قضايي برخورد مي‌كنند ولي معامله هم مي‌كنند.
3. مسئولان قضايي برخورد نمي‌كنند به دليل اينكه بي‌تفاوت هستند.
در هر سه روش حقيقتي نتيجه ‌مي‌دهد كه ما در جامعه واقعيت آن را مي‌بينيم به هر حال فقي 3 دهك بالا سود مي‌كنند هم در صحنه سياسي هم در عرصه اقتصادي و هم در سطح‌بندي‌هاي جديد اجتماعي و 7 دهك پايين گاهي به حقشان مي‌رسند بعضي اوقات نيمي از حقشان را مي‌گيرند و خيلي وقت‌ها يك ذره از حقشان نصيبشان مي‌شود و برخي زمان‌ها هم اصلا حقي دريافت نمي‌كنند.
به اميد روزي كه حداقل همه مردم به نيمي از حقوق خود برسند بقيه‌اش پيش‌كش همون‌هايي كه تا حالا ديدند و خوردند ديدند و سكوت كردند ... قصه غم‌انگيز ما دهك پايين طولاني است
يا علي
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
فقط ق ق
وهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۲۸ تير ۱۳۹۰
۶
۱
من واقعا متاسفم که مقداری جنبه انتقادی نداریم. این هائی که این خبر را ذکر کرده اند آیا در جامعه ما زندگی نمی کنند. امروز رفتار مردم همراه با خشونت و عصبانیت بدون رحم و گذشت شده است. چرا ما نمی خواهیم واقعیات را قبول کنیم و تا کسی انتقاد می کند به آن برچسب ضد انقلاب و منافق را می زنید. این قهرمان واقعیات جامعه را انعکاس داده است و نیامده مانند رئیس نیروی انتظامی بگوید همه جا امنیت است هیچ مشکلی نداریم پس این اتفاقاتی که در چندروز اخیر از قبیل حمله به روحانی ها و دختران و... می افتد آیا خارج از ایران بوده است. خجالت بکشید و ذره ای هم از افکار متعصانه تان دست بردارید تا کی میخواهید اینگونه فکر کنید و واقعیات را نبینید واقعا شماها هستید که به خود ما حزب اللهی ها ضربه می زنید از روی تعصب زیاد کورکورانه.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
کاملا موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۲۸ تير ۱۳۹۰
۰
۳
ماایرانی ها خیلی بیچاره ایم دهن بینیم دنبال حقیقت نمیریم ببینیم قضیه چیه اصل چیه؟؟کی راست می گه کی دروغ همین که یه نفریه حرفی بده خوردمون قبول می کنیم ازکجامعلوم اگه این خبر از طرف دبیر بود همه کامنت ها به نفع و طرفداری از ایشون بود وای به حال ما دهن بین ها!!!
ستار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۲۸ تير ۱۳۹۰
۰
۴
وقتی لیست حامیان قا............ در انتخابات سوم شوراهای شهر و روستا با نام لیست واحد اصولگرایان وارد صحنه می شود و برای رای آوردن دست به هرکاری می زند، تیجه اش این می شود دیگر...
مگر یادتان رفته آقای دبیر در لیست قا.......... بود نه اصلاح طلبان...
نتیجه روند کنونی صراط نیوز و تخریب اح........ و اطرافیانش، به قدرت رسیدن مخالفان اصولگرایان با تابلوی اصولگرایی خواهد بود...
به خدا سوگند همین اح...... و اطرافیانش خیلی بهتر، مردمدارتر و ولایتمدارتر از بقیه مدعیان اصولگرایی و ولایتمداری هستند...
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
پاراگراف اخرت محشر بود
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۲۸ تير ۱۳۹۰
۵
۲
و خیلی جالب به نظر می رسه کسانی که سنگ مثلا با غیرت بودن خودشون رو به سینه می زننو ادای آدمای مسلمون رو در می ارن این چنین بیحیا و با بی شرمی تمام انگ بی غیرتی و جیره خور بودن و هزار انگ مزخرف دیگه رو به این و اون نسبت می دن . یه کسی اومده حرفی زده و مطلبی نوشته کجای حرفاش بوی بی غیرتی میده کدوم یک از حرفاش غلط هست که مرگ رو نثار این و اون می کنین . بسه دیگه تا کی باید به مزخرفات شما گوش داد
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
حرفای ایشون کاملا درسته چون ما در ایران چیزی به نام امنیت نداریم اما شعار مرگ ما کاملا به حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۲۸ تير ۱۳۹۰
۵
۳
واقعاً هم كه بايد شما از اين قمه كشها و چاقوكشها دفاع كنيد چون شما هم با اينها همكاريد. هيچ كس حوادث پس از انتخابات88 رو فراموش نميكنه.
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
افرین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حرف حساب جواب نداره
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۲۸ تير ۱۳۹۰
۰
۲
بابا چرا باز افتادین به جون هم ؟

در مورد خبر نظر بدین برادرا . . .
k-1
|
Iran (Islamic Republic of)
ما به حون هم نیفتادیم منتها اینها فقط زبون خودشون رو می فهمن خب ما هم مجبوریم اینجوری بگیم دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۲۸ تير ۱۳۹۰
۱
۲
مرگ بر خاتمی وطن فروش....
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۲۸ تير ۱۳۹۰
۳
۲
مرگ بر سران فتنه گر و سبز پوش اموی موسوی خاتمی و کروبی
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۵۱ - ۲۸ تير ۱۳۹۰
۲
۱
واقعا خدا جهان پهلوان تختی رو بیامرزه با اون همه موقعیت و جای پیشرفت یه ذره تغییر نکرد اونوقت این تازه به دوران رسیده واسه ملت تاقچه بالا میگذاره و ادای روشنفکرا و عدالت خواهی در مییاره
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۲۸ تير ۱۳۹۰
۳
۱
جامعه ای روبه انحطاط ونابودی .... جامعه ای مثل سیب پر از کرم .جامعه ای با مردمان نقاب زده. جامعهای .جامعه ای نفرین شده.همه اینها نشانه ایست از جامعهای مریض منحطط و رو به نابودی ........... چه با علم به ان چهبی علم به ان.جامعهای مریظ ونابود و بی اخلاق.مثل شهر کلاغ ها....
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۲۹ تير ۱۳۹۰
۰
۱
اقای رشید پور ازش سوال کرد شما دیپلمات هستی نتوانست جواب بدهد چون بلد نبود دیپلمات یعنی چه حالا شده مطلب نویس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۰ - ۲۹ تير ۱۳۹۰
۴
۲
این که کاملا یه حرف منطقی بود. این یعنی آزادی در حد مطلق از دید امثال شما: هر کس از جنس ما نبود بد و فتنه گر و منافق است و باید نابود شود.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۲۹ تير ۱۳۹۰
۵
۱
جناب صراط‌نیوز، یک نگاهی به کامنتینگ این خبر بندازید تا باورتون بشه که جامعه‌ی ایران لبریز از خشونته. همین کامنت‌ها تاییدی هست بر این که حرف آقای دبیر حقیقت داره.
ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۲۹ تير ۱۳۹۰
۳
۲
چه حالی میده میام تو سایت تون منفی میزنم به نظراتتون اهالی صراط کج.
الناز سمیعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۲۹ تير ۱۳۹۰
۳
۱
یعنی خشونتی وجود نداره و همه چی امنه دیگه؟ آره؟
مسيح
|
Netherlands
|
۰۳:۳۵ - ۳۰ تير ۱۳۹۰
۱
۱
چقدر سطحي نوشتيد؟؟؟ واقعا جز برچسب زدن به ادم ها قرار نيست عميق تر برخورد كنيد؟؟؟ چرا بجاي اينكه بگيد كشتي گير بوده نمي گيد دكتراش رو يه ماه قبل از شهيد بهشتي گرفته؟؟؟ من روي شخص صحبت ندارم ،‌اما اول حرفش رو بشنويد بعد تحليل كنيد و صرف شباهت ظاهري با بي بي سي فرد رو زير سوال نبريد!!!
خواهشا يكم رشد كنيد ،‌يكم....
ناشناس
|
Netherlands
دکتراش رو چطوری گرفت یادته که چکار کرد تا اجازه بدن بدون امتحان مستقیم تا دکترا بره و درس بخونه فکر کردی با امتحان دادن دکترا گرفته زهی خیال باطل اگر می‌تونست درس می‌خوند و از راهش می‌رفت نه اینکه منت خاتمی رو بکشه پس بدون دکتراش برای زحمت واسه درس خوندن نبوده
ناشناس
|
Netherlands
بیچاره کسانی که هم دوره این آقا بودن و با زحمت دکترا گرفتن و این آقا با ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۳۰ تير ۱۳۹۰
۰
۲
تا ديروز وقتي دبير كشتي مي گرفت و اول ميشد خودتان را خيس مي كرديد از شادي حالا دبير بد شده . درود بر دكتر دبير رئيس جمهور اينده . بله شنوفتي بله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خیلی از ورزشکارا بهتر از این آقا بودن حیدری و برادران خادم تعداد مدالاش بیشتر از این آقاس. و خیلی رشته‌های دیگه مثلا رضازاده، ساعی و کرمی یا خیلی های دیگه فقط این آقا مدال نگرفته، دکترای قلابیه. ننه قمر هم اینطوری بره میتونی دکترا بگیره شنوفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۳۰ تير ۱۳۹۰
۲
۰
چند وقت پیش یک گزارش از وضع سونامی‌زده‌های ژاپن دیدم یه نکته جالب دیدم که گزارشگر هم گفت. با اون وضعشون که غذای درست حسابی ندارند و جا ومکانشون هم خوب نیست، فقط یه نفر اعتراض کرد که چرا رسیدگی‌ها بهتر نیست و اون یه نفر شهردار شهر بود، واسم جالب بود که هیچ یک از مردم عادی اعتراضی نکردند.
دلیل این همه پیشرفت ژاپن اینه که فقط خودشون رو نمی‌بینند به مملکت‌شون نگاه می‌کنند کاری می‌کنند که مملکت پیشرفت کنه و باعث پیشرفت خودشون بشه. اما ما تا یه مشکل پیش میاد همه مسئولین رو زیر انواع انتقاد و فحش می‌کنیم، بجای اینکه بگیم من چه کاری ازم برمیاد هر حرفی دلمون می‌خواد می‌زنیم. با این وضع چه انتظاری می‌توان داشت. این پیشرفت الان هم به دلیل کار عده‌ای که منافع مملکت رو ترجیح میدن به سیاسی‌بازی، ظاهرسازی و کارهای مشابه. اگر مملکت ناامن شده تقصیر همه هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پهلوان تختی برای مردم چیکار کرد واسه زلزله‌زده‌ها چیکار کرد حتما شنیدید اما بعضی فقط حرف زدن رو یاد گرفتند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۳۱ تير ۱۳۹۰
۱
۰
مامردم مقصریم که موقع رأی دادن احساساتی شده وبه کسی که هیچ اطلاعاتی درزمینه شهروشهرسازی نداردرأی میدیم اون طبیعی است که خودش گم کنه وجایگاهشو ندونه ودرتفنگشو برداره وبه همه طرف شلیک کنه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۳۱ تير ۱۳۹۰
۳
۱
خشونت کلامی ونوشتاری - حسادت-کینه ورزی-عصبانیت-تهمت وافتراو...در اغلب نوشته ها ونظرات فوق اثبات کننده ی صحت دیدگاه آقای دبیراست.چکیده ی مقاله ی دبیر ((پررنگ شدن خشونت در جامعه ی ماو کاهش سطح تحمل در میان مردم ))است.آیا این دیدگاه نادرست است؟فرضا دیدگاه وی اشتباه باشد آیا باید او را اینگونه قلع وقمع کرده و شخصیتش را لگدمال کنیم؟آیا ائمه ی اطهار چنین برخوردهایی با افراد مختلف داشته اند؟به جایی رسیده ایم که هیچ کس جرات صحبت کردن واظهار نظر را ندارد واین نشاندهنده یک مشکل بزرگ در جامعه ی ماست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نه حسادت نه چیز دیگه دکترای تقلبیه یه واقعیته. اگه اینطوره که یکی که المپیادیه و دکترا گرفته بیاد بره بگه چون من دکترا گرفتم و مدال طلای المپیاد رو دارم باید بیام توی تیم ملی کشتی و بعد از مثلا 5 سال کشتی کار کردن باید مدال طلای جهان رو به من بدهند. اینطوری که سنگ روی سنگ بند نمیشه. این قانون مملکته که باید با کنکور و امتحان به رده‌ها بالاتر رفت. وقتی این آقا این قانون رو زیرپا می‌گذاره از مردم عادی انتظار ندارید که قانون شکنی کنند؟
انتظار ندارید که یک فرد بیاد چاقو دست بگیره و آدم بکشه. این آقا با پارتی بازی و سوء استفاده از مدال دکترا گرفته. این قانون شکنی نیست و درسته؟
این آقا وقتی قانون رو زیر پا می‌گذاره به بقیه هم یاد میده قانون رو زیر پا بگذارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خشونت یا حسادت نیست. درس خواندن قوانین و مقررات خودش رو داره که کنکور و امتحان برای رفتن به مراحل بالاتر یکی از این قانون‌هاست. وقتی کسی مثل این آقا قانون به این سادگی رو بخواد بشکنه خوب بقیه هم الگوبرداری می‌کنند یه امر کاملا واضحه. همه یاد میگیرند راههای غیرقانونی رو هم میشه رفت. ایا یه نفر که مدال طلای المپیاد رو داره بیاد بگه میخوام 5 سال بیام کشتی کار کنم بعد مدال طلای ایران رو بهم بدید ایا این کار درسته؟ این آقا دقیقا این کار رو انجام داده. از مردم عادی چه انتظاری داری وقتی اینطور مسائل رو می‌بینند.
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۳۱ تير ۱۳۹۰
۱
۰
دوستان عزیز خیلی معذرت میخوام .اگر به جای این همه هم دیگر رو متهم کردن و هم دیگر رو کوبیدن حداقل اگر هر کدام از ما یک صلوات برای شادی روح ان پهلوان مرحوم موقع کامنت گذاشتن میفرستادیم الان حداقل به تعداد این کامنت های مختلف صلوات برای شادی روح ان پهلوان قرائت میشد . روحش شاد......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۳۱ تير ۱۳۹۰
۰
۱
راستی میدونید گوشت کیلویی چندشده؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۰
۲
۰
من یک کاشمری هستم.متاسفم که به یک بسیجی با سابقه
10ساله به عنوان ضابط قوه قضائیه نسبت بد میدهند .
نماینده قوه قضائیه که در مجلس هم شرف
حضور دارند کسی است که کارشناس موادغذائی است و دو سال در انگلیس
تحصیل کرده شده کارشناس و روانشناس اجتماعی حالا هم
همه گناهها به گردن این بسیجی انداخته . نمی خواهیم واقعیت را قبول کنیم

به همه چیز با دید سیا سی نگاه میکنیم
فقط باید قانون و احکام اسلام اجرا بشه نه حقوق بشر غرب

سیاست باید در خدمت دین باشد
چرا باید در روز روشن در ملاء عام تجاوز صورت بگیره

پس ثمره خون شهدا چی میشه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
آقایون من برای اولین و آخرین بار به این سایت آمده ام
بهتر است نظر و مطلب نوشته شده را کاملا بیاورید بعد به تحلیل آن بپردازید
البته تحلیل که چه عرض کنم .... .
رویکرد شما کپی رویکرد کیهان است و هیچ شخص به دنبال حقیقت را جذب نمیکند
بنده خدا
|
Spain
|
۲۱:۱۵ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۰
۰
۱
نشون دادین با همه مسئولین عهد اخوت بستین.
ميلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۰
۰
۱
درمملكتي كه سايتي با اين همه دك و پز چيزي جز فحش دادن و خودبزرگ بيني و به تبع آن دروغ گفتن هنرديگري نداره چطور انتظار داشته باشيم كه ميزان عصبانيت مردم كاهش پيداكنه؟90درصد موضوع سايتتون شده فحش و بدوبيراه!!!! اكثر آدمهائي كه جز هتاكي فرهنگ ديگري ندارند شدند مشتري دائمي شما!!! آيا عرصه فرهنگي مورد نظر مقام عظماي ولايت اين است؟؟؟؟؟؟؟
جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۰
۱
۰
مرگ بر منافق، در هر لباس و پستی که باشد.
r-f
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۰
۱
۰
خا....... همون شبث هستش : لعنت به هر دوتاشون.
saed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۰
۰
۱
به نظر من بیشتر نظرات عزیزان ربطی به موضوع ندارد وصراط نباید خارج از بحث نظر درج کند. مقصرین اصلی این حادثه مسئولین فرهنگی هستند که بری آگاهی وارتقائ فرهنگ جامعه از دوران دبستان برای کودکان برنامه ریزی نمیکنند. ودر مورد آقای دبیر هم کمی با انصاف و واقع گرا باشیم که وضعیت در حال حاضر جامعه را بیان کرده نه خودش را گم کرده ونه با کسی خصومت داره اتفاقا شب نیمه شعبان در محله شریعتی خانی آباد بود وکلی به مردم هم ابراز ارادت کرد و با افتخار هم عنوان میکرد که بچه 13 آبانه وچند دقیقه هم صحبت کرد به نظر من که خیلی با معرفت بود وآگر هم بخواد کاندید مجلس بشه از خیلی ها که بزور پول و پارتی رفتند اونجا و چیزی بارشان نیست بهتره. کافیه شما سری به بوستان ها بزنید و ببینید که چقدر جوان قلیان به دست و خلاف منتظر کوچکترین بهانه ای هستند تا به دیگری تعرض و درگیر شوند .چرا ؟ چون درامد ندارند بیکارند - سرگرمی ندارند.ازدواج هم نمیکنند.استانه تحمل پائین آمده از صبر وگذشت خبری نیست جوانمردی هم یادش بخیر .
پدرجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۰
۱
۰
بچه ها مواظب باشيد !!!!!با همتونم در مورد چيزهايي وقت صرف كنيد كه ارزش داشته باشه...داداشهاي گلم التماس دعا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۰
۰
۰
يكي نيست به اين آقا بگه تو دنبال دلال بازي هايت باش