۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵

واکنش جالب عمران‌زاده به افشای قراردادها

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: اگر قرار است قرارداد بازیکنان افشا شود باید وزیر ورزش، مهدی تاج، کفاشیان و دیگر رشته‌ها را نیز اعلام کنند.
کد خبر : ۲۵۷۹۱۵

صراط: در ادامه مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی امروز تیم استقلال با نتیجه 5 بر صفر تیم شهرداری سمنان را شکست داد.

حنیف‌ عمران‌زاده در پایان این دیدار گفت: شنیده‌ایم که صحبت شده وزارت ورزش و جوانان به باشگاه استقلال پول می‌دهد. امیدوارم به همه تیم‌ها پول بدهند تا صدای تیم ‌های دیگر در نیاید که چرا فقط به تیم استقلال پول داده‌اند.

وی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: من 30 درصد مبلغ قرارداد خود را گرفته‌ام و از دوره‌های قبل و حتی از دوران فتح‌الله زاده هنوز طلبکارم. ما طلب زیادی از سال‌های گذشته داریم در حال حاضر فکر می‌کنم کادر فنی، سرپرست و کادر پزشکی پول نگرفته‌اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بازیکنان تازه وارد پول و چک گرفته‌اند و بازیکنانی که معترض هستند به خاطر طلب‌های سال‌های گذشته است که امیدوارم هرچه زودتر این مبالغ نیز پرداخت شود.

وی در مورد اینکه آیا قهرمانی دور از دسترس است یا خیر گفت: خیلی زود است در مورد قهرمانی صحبت کنیم. جام حذفی فرصت خوبی است که با چند بازی بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم ما چند سال قبل نیز با قهرمانی در جام حذفی لیگ قهرمانان آسیا را بدست آوردیم.

وی در مورد تعویض خود در بازی امروز خاطرنشان کرد: یک مقدار از ناحیه کشاله پا احساس کشش کردم و 5 دقیقه آخر را با  تصمیم کادر فنی بازی نکردم و موضوع خاصی نبود.

عمران زاده در پاسخ به این سوال که ‌آیا شما موافق افشای قرارداد بازیکنان هستید یا خیر گفت: امیدوارم مبلغ دریافتی وزیر ورزش و جوانان، معاونان وی حتی مهدی تاج، علی کفاشیان و همه را اعلام کنند به نظرم باید اگر بخواهند این کار را کنند قرارداد تمام رشته‌ها را افشا کنند و فقط فوتبالیست‌ها را وسط نیاندازند.

منبع: فارس