۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
بارانی: چه حرف بچه‌گانه‌ای است که به خاطر صادقیان دعوا کنم؟!

لگد و فحش خوردم، اخراج هم شدم!

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: من در زمین مسابقه هم لگد خوردم هم اخراج شدم و هم حالا فحش آن را می‌خورم.
کد خبر : ۲۵۸۳۶۳
صراط: بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: من در زمین مسابقه هم لگد خوردم هم اخراج شدم و هم حالا فحش آن را می‌خورم.

محمدصادق بارانی در خصوص مسائلی که پس از درگیری‌اش در دیدار مقابل پیکان با پرسپولیس مطرح شد اظهار داشت: امروز در یکی از روزنامه‌ها خواندم که نوشته بود به خاطر رفاقت با پیام صادقیان دست به چنین کاری زده‌ام این چه حرفی است که گفته می‌شود؟! وقتی این مطلب را خواندم تعجب کردم. مگر در رده نونهالان بازی می‌کنیم؟! این حرف‌ها زشت و بچه‌گانه است.

وی ادامه داد: من هیچ حرفی به آقا کریم (باقری) نزدم، فقط به او گفتم که من کاری نکردم جالب است که هم لگدم را در زمین مسابقه خوردم هم اخراج شدم و حالا هم فحش‌های آن برای من است. پیام صادقیان دوست من است از رده نونهالان با هم بوده‌ایم اما این مسئله چه ربطی به مسائلی که در زمین مسابقه به وجود آمد، دارد.

بازیکن پیکان در خصوص عذرخواهی باقری از او خاطرنشان کرد: خجالت می‌کشم که باقری در مورد من اینگونه صحبت کند، من باید از او عذرخواهی کنم. واقعاً‌ نمی‌دانم دیگر چه بگویم. یک موضوع خیلی کوچک در زمین مسابقه به وجود آمد حالا آن را اینقدر بزرگ می‌کنند. من فقط سه کلمه با آقا کریم صحبت کرده‌ام به او گفتم من کاری نکردم.

وی ادامه داد: روز گذشته با آقا کریم تماس داشتم و به او گفتم که نمی‌دانم علت این برخوردها چیست؟ او در پاسخ به من گفت به این مسائل اهمیت ندهم و چیز خاصی نبوده است. آقا کریم بزرگ من است و من به هیچ عنوان بی‌احترامی به او نکردم و نخواهم کرد. امیدوارم بیشتر از این به این مسئله دامن نزنند تا باعث نشود که تمرکز ما به هم بخورد.
منبع: فارس