۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳

توضیح حاجی‌پور درباره خبر پناهنده‌ شدنش

ملی‌پوش کشتی فرنگی گفت: به هیچ عنوان هدفم ماندن و پناهندگی در آمریکا نبود بلکه تنهامی‌خواستم چند روز بیشتر برای دیدار با دوستانم در این کشور بمانم.
کد خبر : ۲۵۸۶۵۲

صراط: محسن حاجی‌پور درباره حواشی که به علت تاخیرش در بازگشت به ایران و شایعه پناهنده شدنش در آمریکا به وجود آمد گفت:‌به هیچ عنوان هدف من ماندن در آمریکا نبود بلکه با اجازه مسئولان تیم درخواست کردم که تنها چند روز دیرتر برای دیدار با دوستانم در این کشور بمانم.

وی ادامه داد: قرار نبود در آمریکا بمانم خودم هم به خاطر این شایعات در شوک هستم و وقتی این خبر را شنیدم شوکه شدم نمی‌دانم چرا این مسائل مطرح شد متاسفانه عده‌ای هم به آن دامن زدند شاید دلیلش عدم همراهی من با تیم فرنگی در بازگشت به ایران بود که این شایعه مطرح شد. هیچگاه حاضر نیستم خاک کشورم را با هیچ جای دنیا عوض کنم آن هم با کشوری که با نام شیطان بزرگ می‌شناسیم و هیچ وقت وطنم را نمی‌فروشم.

دارنده مدال برنز آسیا تصریح کرد: هر زمان که کشورم به من نیاز داشته است مانند سرباز از خودگذشتگی کردم؛ حتی در مسابقات جهانی 2011 در حالی که شرایط بسیار خوبی برای کسب مدال داشتم، در دفاع از آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین و نظام جمهوری اسلامی ایران مقابل نمایندگان رژیم صهیونیستی حاضر نشدم با وجود اینکه یک سال برای رسیدن به هدفم زحمت کشیده بودم، اما پای اعتقاداتم ایستادم.

منبع: فارس