۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

کرونا از عربستان به مصر رفت

با وجود ادعای وزارت بهداشت عربستان درباره عدم انتشار ویروس کرونا در میان حجاج؛ وزارت بهداشت مصر سه تن از حجاج مصری مشکوک به ابتلا به این ویروس را در بدو ورود به قاهره قرنطینه کرد.
کد خبر : ۲۶۰۸۳۹
صراط: بر خلاف ادعاهای وزارت بهداشت عربستان که گفته بود هیچ مورد از انتشار ویروس کرونا در موسم حج امسال وجود نداشته وزارت بهداشت مصر سه تن از حجاج این کشور را به محض ورود به فرودگاه بین المللی قاهره قرنطینه کرد.

روزنامه «مصری الیوم»، گزارش داد که این افراد به دلیل داشتن نشانه‌های این بیماری به بیمارستان بیماری‌های عفونی «العباسیه» در قاهره منتقل شده‌اند.

در حالی که کارشناسان پزشکی مصری پیش از این نسبت به احتمال انتشار ویروس کرونا هشدار داده بودند منابع پزشکی اعلام کردند که تدابیر پزشکی لازم برای جلوگیری از انتشار احتمالی این ویروس اتخاذ شده است.

چند روز پیش وزارت بهداشت عربستان از مرگ یک نفر در اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر داد؛ این کشور تأکید کرده که تا کنون شمار قربانیان ویروس کرونا در عربستان به 534 نفر رسیده است.

معاون بهداشت وزیر بهداشت ایران نیز، ضمن هشدار نسبت به این مسأله با اشاره به تمهیدات پیش‌بینی شده جهت ورود حجاج به ایران گفت: ستاد ویژه پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در وزارت بهداشت تشکیل شده است.
منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز