۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷

واکنش رسایی به بیانات رهبری +عکس

نماینده مجلس عنوان کرد: قطعا سخن پرصلابت دیروز امام خامنه‌ای به مدد وزیری خواهد آمد که بعد از کارشکنی چند روزه سعودی‌ها توانسته برای پیگیری وضعیت حجاج مصدوم و شهدای مظلوم و انتقال آنها به ایران، پشت میز مذاکره با سعودی‌ها بنشیند.
کد خبر : ۲۶۰۹۷۵

صراط: حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مطلبی را درباره سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در فضای مجازی منتشر کرد.

وی با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

 واکنش رسایی به بیانات رهبری +عکس

سه نکته از میان صدها نکته درباره بیانات رهبرم:

سخنان روز گذشته رهبر غیور انقلاب در کنار ایجاد آرامش برای مردمی که با نگرانی و اضطراب، منتظر بازگشت حجاج خود هستند و در این چند روز، نهایت حیوان صفتی را از سعودی ها و انفعال را از مسئولین داخلی خودمان دیده اند، باید تحلیل کرد.

همچنین این سخنان پر صلابت، برای حجاجی که در حال حاضر در عربستان هستند، موجب تسلی خاطر، آرامش و امنیت روانی است چون از چنین حکومت سفاکی هر احتمال دیگری در خصوص حجاج باقی مانده، محتمل است.

وزیر بهداشت دولت یازدهم در حالی به عربستان رفت که ظریف خودش می گوید چهاربار با وزیر خارجه سعودی تماس گرفتم ولی او کاری نکرد، تازه این وزیر سعودی در سخنی توهین آمیز خطاب به روحانی می گوید که آخرین نفری باشد که در باره سلامت حجاج سخن می گوید! و البته هیچ پاسخ محکمی نمی شنود چرا که وزیر خارجه ما در حال گرفتن عکس سلفی با اوباما! قطعا سخن پر صلابت دیروز امام خامنه ای به مدد وزیری خواهد آمد که بعد از کارشکنی چند روزه سعودی ها توانسته برای پیگیری وضعیت حجاج مصدوم و شهدای مظلوم و انتقال آنها به ایران، پشت میز مذاکره با سعودی ها بنشیند.

برجام هیچ تاثیری در منطقه نخواهد داشت، اما غرش امروز امام خامنه ای قطعا اوضاع منطقه را تغییر خواهد داد.

اگر آن شیخ وهابی به درد آرد دل رهبر؛

 به قصد حنجرش بندیم همه سربندها بر سر؛

همان سربند یا زهرا که گر بندیم به پیشانی؛

شویم آتش؛ شویم باروت؛ شویم قاسم سلیمانی

منبع: فارس
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۰۹ مهر ۱۳۹۴
۸۱
۳۶
رسایس جان تو که تفریحت توی فلاند و سوئد هستش
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۰۹ مهر ۱۳۹۴
۶۱
۳۲
ترا به خدا دست از این کارها بردارید و به فکر مملکت باش اقای رسا یی عزیز دل برادر .................................................................................................................................
هادي هفتكلي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۰۹ مهر ۱۳۹۴
۳۵
۵۲
احسنت